Beetle hebben we tussen twee manegelessen door gejat en (heeeeeeel) snel een paar foto's van gemaakt. Het volgende meisje stond al ongeduldig te wachten, haha.
Morgenavond ga ik even een overzicht maken van de mensen van wie ik antwoord heb gehad om te kijken op hoeveel fotografen en modellen we nu zitten. Dan PB ik de mensen die nog niks hebben laten horen nog even en dan kunnen we kijken hoeveel andere fotografen en/of modellen er nog mee kunnen
Astor
Geplaatst: 18-10-11 21:50
Wanneer en waar is jullie volgende meeting dan? Als er nog plek is ga ik graaag mee!~
Heb even research gedaan en klopt het dat de datum zondag 20 november is?
kreeg weer eens geen berichten dat er gepost was (niet dat ik wat te melden had ) Maar ik heb er zin in!! Ik hoop dat ik Gráni nog kan wassen in die kou
@teuntje: Poeh, mooie voorpluk en manen zeg! Heeft hij eigenlijk al (veel) gedekt? En vind je hem veranderd? (gewoon nieuwsgierig omdat je op de keuring echt een verschil zag in de loper en tussen jou en hem
@smeetjoew: Mooie foto's! Wat voor paard is dat op de eerste foto's?
Hij heeft 1 merrie 2 cycli gedekt en ja, hij is daar heel erg door veranderd. Van mega gefrustreerde puberhengst, naar een veel rustiger sociaal maatje.
Het verschil komt voort uit het feit dat Boyan maar 1 baasje heeft, de rest wordt nogal op de proef gesteld
Haha! Zou wel heel veel frustratie voor hem schelen! Gráni heeft gelukkig zijn nieuwe bal, hij mag volgend jaar 1 bal 4 cycli dekken .
Ja, je ziet echt verschil. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe paarden zo anders kunnen zijn bij anderen, al is het heel subtiel. Je ziet bij mijn merrie ook dat ze bij mij zich wel eens onzeker durft neer te zetten omdat ze op mij kan leunen. En bij mijn bijrijdstertje van 10 zie je haar in hetzelfde schrikparcour ineens omschakelen als "moeder" die voor de kleine moet zorgen. Echt prachtig!
Ik heb een beetje beroerd nieuws Gráni heeft heel onverwachts een hoefzweer Zoals het er nu uitziet moet het goed komen voor 20 november... Maar dan kan ik niet beloven
Eeeh, wss valt het wel mee. Ik heb hem al een paar weken niet gezien en vandaag kwamen we op bezoek en hij liep kats kreupel. Meteen de dierenarts gebeld en is langs gekomen, vrijwel meteen was het duidelijk dat het uit de hoef kwam. Klein stukje eruit gesneden en het was net alsof er een cola blikje werd geopend, het siste eruit. Nu staat hij op stal (in zijn eentje "the man!" aan het uithangen naar de 1 jarigen ). Morgen en overmorgen de zak met water en betadine vullen en dan mag de zak er dinsdag avond af... En dan aankomende week moet het beter gaan, zo niet dan de dierenarts en zo wel dan zullen we 20 november wss wel redden