Want na 4 uur krijg je met mijn merrie, en vast de meeste paarden, hele aparte foto's denk ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madelief88 schreef:noviceh schreef:Mocht ik heen gaan, ik rij met 2paards trailer, waar eventueel een paardje naast mag staan. Omgeving Egmond.
Ik sta in Bergen, het zou wel ideaal zijn.. Maar weet niet of je dat ook een optie vindt. Die van mij is heel sociaal en makkelijk op de trailer.
madelief88 schreef:Ik wil mij met mijn PRE (andalusier) dan ook wel onder voorbehoud opgeven, zou dan even moeten uitpuzzelen of het goed te doen is of evt. vervoer moeten kunnen regelen.
Foto's van mijn kanjer had ik al eerder geplaatst, en er staan er ook genoeg in mijn onderschrift/profiel
madelief88 schreef:Dan is het denk ik enkel een kwestie van de Herenweg oprijden tot ik de afslag naar jouw stal tegenkom? Moet geen probleem zijn denk ik. Maar ik wacht eerst het antwoord van de 'organisatie' af voordat ik mn diensten ga ruilen, dus is echt nog onder voorbehoud!Ik sta in Bergen, het zou wel ideaal zijn.. Maar weet niet of je dat ook een optie vindt. Die van mij is heel sociaal en makkelijk op de trailer.
Marijkjuh schreef:Ik zou ook graag m'n appaloosa op willen geven als model, kan dat zomaar?