Fotoshoot Meeting Katwijk aan Zee - oktober 2011

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Re: Fotoshoot Meeting Katwijk aan Zee - oktober 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:07

nee dan zou het echt een ongeorganiseerd zooitje op het strand worden denk ik ;)

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:09

Nee dat durf ik inderdaad echt niet aan met Poularde :P
Misschien dat haar eigenares trouwens mee komt als helper. Dat moet ik nog even vragen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:10

Eigenaresse van mijn 2 knollies komt ook mee als (mijn) helper (en ze neemt stiekem dr nieuwe camera mee) :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:23

Er hoeft zich inderdaad niemand te vervelen hoor.. die 2 groepen zijn in meerdere kleine groepjes verdeeld zodat elk model elke fotograaf elkaar treffen in dat dagdeel..
Zo krijg je dus van elke fotograaf foto's van je paardje(s)

Paarden los is sowieso geen optie.. is teveel risico dat het fout gaat.. de kans is ook aanwezig dat er paarden van manege jonker het strand op komen dus dan heb je nog meer paarden bij elkaar.. en er hoeft er inderdaad maar 1 bij te zijn die er een feestje van gaat bouwen en je hebt de poppen aan het dansen..
En aan de longe hoeft niet altijd te betekenen longeren ;) zo kan je ook je paardje een beetje op een afstand van jezelf laten lopen zodat je zelf nog wel voldoende controle hebt.. Er zijn denk ik genoeg fotografen die geen probleem hebben met een longeerlijn weg te shoppen in die nodig ;)

@__Nicky: moet ze het wel heeeeeel stiekum doen hoor ;) :P

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:26

Haha, ze zal niet in de weg lopen :P

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:26

Longe kan wel leuk zijn hoor ;) heb er ook wel wat leuke plaatjes van Cody van teruggezien uit de meeting van laatst :) Beetje jammer was wel dat ze erg gezweet had dus een afdruk van het zadel heeft.. maar op zich bleef ze best braaf. T is alleen wel oppassen met de paarden om je heen ja, beetje ruimte nemen zodat er niet eentje door je touw heen dendert. :)

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:29

mochten jullie nog een reserve nodig hebben ben ik daar voor bereid hoor.. Kom dit topic net pas tegen ;)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:35

Mooi kan Karin mn reflectiescherm vast houden terwijl ik stiekem mijn camera omruil met die van haar whahah

Maar ik neem mijn longe gewoon mee mochten mensen dat inderdaad leuk vinden zoals Desiree zegt, longe lijn is zo weg gewerkt ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:42

sanne_shelly schreef:
Longe kan wel leuk zijn hoor ;) heb er ook wel wat leuke plaatjes van Cody van teruggezien uit de meeting van laatst :) Beetje jammer was wel dat ze erg gezweet had dus een afdruk van het zadel heeft.. maar op zich bleef ze best braaf. T is alleen wel oppassen met de paarden om je heen ja, beetje ruimte nemen zodat er niet eentje door je touw heen dendert. :)

Ik heb toch aardig me best gedaan om die plekken weg te krijgen toch?? ;)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:50

Jups :D Lang leve bewerkingsprogramma's hihi ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:53

Ik neem longeerlijn mee ;).

Ben beetje groot voor pony, dus ga der niet opzitten. Maar ik kijk wel even hoe het gaat hoor, als het te gevaarlijk wordt dan doe ik het gewoon niet ;)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:58

Ja of je loopt er gewoon naast met longeertouw... dat deed ik met Cody ook (daardoor ging ze de zee in :D) krijg je dit soort foto's: klik vind ik ook wel erg leuk :D

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:02

foto is niet te zien Sanne..

Paarden kunnen heel anders reageren dan verwacht op het strand.. Er was een paardje bij de vorige meeting die normaal helemaal niet zo braaf was op het strand.. Ik geloof dat niemand dat nu nog gelooft ;) want die heeft zich zooooooo voorbeeldig gedragen.. was gewoon onvoorstelbaar.. Dus je moet gewoon maar kijken hoe ze reageren op het moment.. de middag paarden waren wel wat drukker. het weer was toen ook wat minder gunstig als in de ochtend en dat merk je dan ook gelijk aan de dieren..

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:10

Fairtje is meestal wel wakker op het strand, en wordt druk nadat ze heeft mogen crossen, maar ze wordt ook wel ouder en ken er ondertussen wel vrij goed :) En ze is niet zo heel groot, dat scheelt :)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:11

I see -.- nouja geen zin om moeite te doen, komt erop neer dat het touw zo'n 3 meter lang is :P haha, en ja de paarden waren inderdaad wel heel braaf hoor! Zelfs toen dat ene paard van die groep los liep gingen de paarden van de shoot niet gek doen... maar dat moet je treffen =) Maar als ik jou was Elise zou ik zoizo longe meeneemen en dan maar even kijken hoe en wat :) Want volgens mij heb je fair nog nooit gelongeerd op t strand? Los in de bak kan ze ook aardig uit haar pannekoek gaan ;)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:15

:Y)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:22

Ik weet wel dat ik het met Shaggy niet hoef te proberen longeren op strand.... Ik heb m wel is op het land gelongeerd en toen nam ie ook al de benen. Gelukkig dat ie daar dr nergens uit kon en die netjes bij het hek stond te wachten :=.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:23

Die van mij geven er niets om :) Tenzij er een karretje langs komt, dan wordt Buddy helemaal hysterisch.

Annemiekz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:25

Misschien een hele stomme vraag die vast allang is beantwoord... Maarre, kost het nog wat? M.a.w. moet ik geld meenemen die bewuste 29 oktober?

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:29

Alleen als je mee gaat wat drinken na afloop :D

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:41

__Nicky schreef:
Die van mij geven er niets om :) Tenzij er een karretje langs komt, dan wordt Buddy helemaal hysterisch.

Dan komt het draversbloed naar boven ;)

@Sanne: het verbaasde mij ook heel erg dat gewoon alle paarden heel rustig bleven met dat loslopende paard.. Ze stonden er wel naar te kijken maar voor de rest was er niet 1 die erop reageerde..

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:45

Annemiekz schreef:
Misschien een hele stomme vraag die vast allang is beantwoord... Maarre, kost het nog wat? M.a.w. moet ik geld meenemen die bewuste 29 oktober?

Wat __Nicky dus al schreef, als je het leuk en gezellig vind om aan het einde van de middag/ begin van de avond mee te gaan wat eten/drinken moet je daar wel geld voor meenemen..
De shoots kosten niets..

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:01

Ben wel benieuwd hoor! Ik neem gewoon een aantal dingen mee en we zien we wat we gaan gebruiken toch!!
Hoop in ieder geval op heel mooi weer :D

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:07

Oh volgens mij had ik mezelf nog niet ingeschreven voor de 'mee wat drinken'-lijst, maar ik wil best mee hoor :D mits we de dag zelf niet keihard natgeregend gaan worden, dan moet ik eerst langs huis voor een warme douche :P

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 22:24

@Jessie: ja precies..

moet je dat nog wel ff doen dan Sanne :) gezellie..
We gaan er gewoon op duimen dat het goed weer is de hele dag.. en ook als de shoots klaar zijn ;) niet net als in Noordwijk ;)