Dames, ben ik nog evengoed welkom bij deze meeting? Zou het heel jammer vinden als het niet zo is, maar heb heel graag dat jullie eerlijk zijn. Ik ga namelijk niet mee naar het nieuwe topic omdat het me daar ten eerste veel te snel gaat en ten tweede ik een koppige Lien ben die diehard VPTB-bokker blijft. Ik hoor het wel van jullie, mag ook via pb of zo, dan weet ik waar ik aan toe ben snappie, ik twijfel namelijk een beetje na alles wat er vorige week is gebeurd (en heb me daarom bewust afzijdig gehouden)
Je kunt toch gewoon mee maar je moet je eigen gevoel volgen? Helaas zal ik je daarna niet meer spreken aangezien ik wel blijvend vertrokken ben uit het vptb topic en me dat prima bevalt.
Malima
Geplaatst: 14-11-11 12:40
Mytens schreef:
Je kunt toch gewoon mee maar je moet je eigen gevoel volgen? Helaas zal ik je daarna niet meer spreken aangezien ik wel blijvend vertrokken ben uit het vptb topic en me dat prima bevalt.
Ik denk niet dat ik het badje e.d. mee kan nemen voor je Jolien/sandra. Ik ben zaterdag de hele dag weg incl. spullen/mensen die meerijden in de wagen. En een doos voor iemand vh topic. De kans is al groot dat ik te laat aanschuif bij het eten, laat staan dat ik voor die tijd nog naar huis kan om te douchen, om te kleden en dat badje e.d. op te halen.