Zullen we trouwens meteen maar een nieuw topic voor de volgende meeting openen?
En dan ook eens een 'echt' repertoire proberen op te bouwen... Nights in white satin is wel een blijvertje, wat mij betreft, daar kan Amanda wel een mooi arrangement voor maken denk ik.
En ook ik ben weer thuis.Night in white satin is inderdaad een blijvertje, fluitsolo is in elk geval goed te doen. En dat riedeltje krijg ik er ook wel in nu ik hem een keer gehoord heb Dus dank Prrrr.
Meteen een nieuw topic is goed idee, dit is echt voor herhaling vatbaar. Er ontstaan best goede dingen. Als ik weet wanneer we weer afspreken, zal ik proberen de basfluit nog een keer mee te jatten. Dat was best een hele leuke aanvulling.
Je hoeft niet alles in te scannen Ibbel, alleen maar dat wat we gaan spelen. Mijn moeder gaat toch alle bladmuziek die ik niet hoef op internet zetten om te verkopen. De enige reden dat ik deze boeken eruit gehaald heb, was voor de meeting. Zoals gezegd heb ik er zelf niet zoveel aan. Je mag de boeken dus houden.
Edit: Het waren toch alleen songbooks hè? Geen pianopartijen toch?
Valt inderdaad niet tegen! Alleen bas valt wat weg doordat de camera zo dicht bij die twee gitaren staat. Maar I don't know is echt wel iets leuks van te maken!