Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frangelica schreef:gaat nu wel of niet door beetje lastig op deze manier snap er echt niks meer van.....en als wel door gaat hoef ik niet al indiaantje ??
Marjoow schreef:Nou, ik had eigenlijk Odette belooft dat ze mee kon wanneer er iemand afzegt, en nu heb ik dus Lauke, Odette en Esther in de auto! Gaat niet passen dus!
Ik heb nog niets van Esther gehoord verder, dus ik zal haar nog even afwachten
Suus__ schreef:Ik denk dat ik toch niet mee ga, wil erg graag naar Lucros toe die ik die dag verzorg. En vind de organisatie slecht, zag dit eigenlijk al lang aan komen. Zonde... Het weer is erg slecht deze week dus durf de gok ook niet te nemen.
Wens degene die nog wel gaan erg veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!
Marjoow schreef:Jongens, ik denk dat ik de groep in 2 moet splitsen. We kunnen maximaal 5 vergunningen krijgen namelijk!
De vergunningen kosten 7,50 + 25 euro borg. Ik ben nog wel in onderhandeling over de borg, misschien word dit later.
Bij de kiosk zijn helaas geen vergunningen te verkrijgen en verder weet ik eigenlijk niet waar er vergunningen te krijgen zijn
Mies schreef:Marjoow schreef:Jongens, ik denk dat ik de groep in 2 moet splitsen. We kunnen maximaal 5 vergunningen krijgen namelijk!
De vergunningen kosten 7,50 + 25 euro borg. Ik ben nog wel in onderhandeling over de borg, misschien word dit later.
Bij de kiosk zijn helaas geen vergunningen te verkrijgen en verder weet ik eigenlijk niet waar er vergunningen te krijgen zijn
Stomme vraagmaar waar heb je dan vergunningen voor nodig? ik rij daar echt heel vaak.
Mies schreef:Suus__ schreef:Ik denk dat ik toch niet mee ga, wil erg graag naar Lucros toe die ik die dag verzorg. En vind de organisatie slecht, zag dit eigenlijk al lang aan komen. Zonde... Het weer is erg slecht deze week dus durf de gok ook niet te nemen.
Wens degene die nog wel gaan erg veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!
Ah jammer, jij maakt zulke mooie foto's!