Chub kom toch.....dan kun je misschien nog 6 weken nergens meer naar toe. Ik had nog een hele dag een bruiloft 3 dagen voordat ik ben bevallen en de dag erna een communiefeest....
PieterBel
Geplaatst: 17-07-11 09:26
Nathazzz schreef:
Definitieve lijst: Hilda en Lieke Yvonne Jolanda Mandy, Max en Lisa Sanne [***] [***] Sandra Sven Nathazzz Netje Mar77!!! Marlies85 Armaris Megan?
Voor de zuidelingen maakt het niets uit. Jullie gaan bij Zwolle al rechts of nog eerder. Als de noordelingen richting Hoogeveen gaan en dan rechtdoor blijven gaan kom je dus vast te zitten. Tenzij je bij Hoogeveen de A37 pakt.
Welke dames hebben koffiemelk in hun koffie? Wij en onze naaste fam drinken zwarte koffie dus ik heb vrijwel nooit koffiemelk in huis. Ik ga vrijdag de boodschappen voor zaterdag doen, [***] is dan mooi optijd thuis dus hij kan mooi meehelpen met sjouwen. Zoetjes en suikerklontjes heb ik wel in huis.
he madam, hilda en ik zouden de boodschappen doen he zodat jij rustig aan kon doen
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-11 10:32
leandrotje schreef:
he madam, hilda en ik zouden de boodschappen doen he zodat jij rustig aan kon doen
Ik doe deze week overdreven kalm zodat ik zaterdag (hopenlijk) goed fit ben. Ik wil toch wel het eea in huis hebben, en tja boodschappen daar kom ik niet onder uit, ik moet elke dag boodschappen doen, dus een keer extra boodschappen zal wel zonder problemen gaan
Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur, ik lust veel maar noten in een vlaai dat gaat mij toch echt te ver. Chocola,aarbeien,stroopwafel,mokka smaken etc lust ik allemaal wel