Volgens mij heb jij dan zo ongeveer vrijstelling Daniek Of misschien ook wat fris? Tenminste, dat gaat bij ons altijd rap met een avondje gezellig zitten.
Anders koop jij de martini! Dan doe ik de wijn, daarvan zijn we wel veel nodig denk ik. Als ik ff naga dat wrs iedereen (behalve lisa ) onder het eten wel een glas wijn drinkt!
Ik hou ook niet van wijn Ehmm hoeveel hebben we nodig? Ik heb wel stuk of 15 glazen denk ik. Ze matchen dan niet maaaar goed. borden wordt misschien een ander verhaal.
Als het niet op komt neem ikhet gewoon neer mee voor thuis
LisaLuna
Geplaatst: 06-04-11 11:43
_Micha_ schreef:
Ik hou ook niet van wijn Ehmm hoeveel hebben we nodig? Ik heb wel stuk of 15 glazen denk ik. Ze matchen dan niet maaaar goed. borden wordt misschien een ander verhaal.
ik moest toch zaterdag middag naar Tilburg.. voor familie dinges.. nou, blijkt dat zondag middag te zijn!!! ofterwijl, ik kan sowieso wel mee shoppen.. en uitgaan
maar moet wrs dan even naar Tilburg.. even kijken hoe ik dit ga doen . het is gelukkig wel maar 10 minuten met de trein!
Nou het lijkt mij het handigst als ik jullie van het station kom halen haha. Maar dan moeten jori enzo of tien voor een er zijn of 10 na een of even voor mn deur wachten...