Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:21

Hipar schreef:
tralalaa schreef:
Of je doet het op twee locaties? sommige wouden toch liever naar het strand en de ander de duinen?

Dat zou dan ook mijn voorstel zijn :j

Dat is ook niet erg handig :+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:24

Lijkt mij ook niet handig op twee locaties, met name als het op de zelfde dag is. ;) Of andere mensen moeten dat gaan regelen... Hoe kunnen Lisa, Marjolijn en Marlinda dat regelen?

tralalaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:25

Niet handig inderdaad maar dan moeten er gewoon twee organisaties komen.
Als organisatie hebben jullie een lastige taak! wat een gedoe!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:25

Zou het dan wat zijn als ik met Maddog naar Lunteren ga? Maar dan moet ik wel bijtijds weten of hij mee mag.

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:27

Ik zou opzich mijn plaatsje wel opwillen geven voor Lunteren aangezien dat voor mij ook een heel stuk dichterbij is, maar ik heb alleen al een treinkaartje gekocht via de Hema..
Als er mensen zin hebben om op een zondag een keer wat op strand te organiseren voor een klein groepje, dan zou ik dat trein kaartje daarvoor kunnen gebruiken en is het geen probleem :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:27

Ik vind het geen probleem hoor om met een stel anderen naar Lunteren te gaan dezelfde dag. Kan net zo gezellig zijn. :D En dan gewoon wat minder mensen (lees: de mensen die overblijven) en een paar paarden. Gewoon een middagje foto's maken en daarna nog wat eten?
En strand lijkt me ook heel leuk. Zeker in maart als je nog de hele dag op 't strand mag komen met de paarden.

LisaDijk

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:28

Maar naar Lunteren gaan we al in de meivakantie, dus om dat ineens nu naar Lunteren te gaan is ook niet echt handig, wat maakt het uit of je in maart dan ergens anders heen gaat of in Mei pas een meeting hebt :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:29

Het is gewoon jammer voor de mensen die nu niet mee zouden kunnen in Maart, maar 2 maandjes geduld en we hebben weer een net zo'n leuke meeting in lunteren en dan weet je bijna zeker dat je dan mee mag! :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:30

LisaDijk schreef:
Maar naar Lunteren gaan we al in de meivakantie, dus om dat ineens nu naar Lunteren te gaan is ook niet echt handig, wat maakt het uit of je in maart dan ergens anders heen gaat of in Mei pas een meeting hebt :P

Examens :D

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:30

Maar we zitten met een paar examenjaar-mutsen hier. :P

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:30

Jaa dat wel maar dat is gewoon lastig :P we kunnen ook niet met iedereen rekening houden :P
en 4 maandjes wachten dan is de zomervakantie en dan zou er ook vast wel wat worden georganiseerd! :)

en voor de mensen die echt absoluut niet kunnen in de meivakantie, vind ik persoonlijk dat die wel voorrang kunnen krijgen nu in L&DD :)

tralalaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:34

Ik vind het niet erg om iets te regelen samen met Ginny om die zondag naar het strand te gaan.

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:34

Ik wil me dan wel afmelden voor L&DD, en me alvast aanmelden voor Lunteren aangezien ik geen examens heb ;)
Zie wel wat ik met me treinkaartje doe, denk dat ik zelf dan opzoek ga naar iets op het strand :') Mensen die zin hebben om met me mee te gaan?

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:35

Hier ook hetzelfde als Susan, ook examens en loop al behoorlijk achter omdat ik ziek ben/geweest :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:37

Sukana schreef:
Ik wil me dan wel afmelden voor L&DD, en me alvast aanmelden voor Lunteren aangezien ik geen examens heb ;)
Zie wel wat ik met me treinkaartje doe, denk dat ik zelf dan opzoek ga naar iets op het strand :') Mensen die zin hebben om met me mee te gaan?

Jahoor. :D Haha.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:39

Of als er nou nog meer mensen zijn die die dag wel naar Lunteren o.i.d. willen, dan kunnen we dat ook zelf organiseren. ;)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:40

over Lunteren, we wouden eerst naar lunteren in plaats van L&DD maar dat schijnt een modderpoel te zijn rond die tijd van het jaar! (eind feb begin maart) :)
kunnen jullie beter een andere locatie kiezen dan dat we in mei naar toe gaan zoals bijv. het strand! :)
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 04-01-11 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:40

2 verschillende lokaties lijkt me niet praktisch. En inderdaad, er komen toch nog wel meer meetings? En de mensen die examens hebben, tja de meeting erop gewoon komen?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:41

wat Eline zegt :+
en ik heb ook al gezegd, dat de mensen die vanwege school/examens niet kunnen in Mei dat die nu wel gewoon mee kunnen en een soort van voorrang kunnen krijgen!

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:43

Mijn paard staat overigens een 20 minuten rijden (onder de man) van bosch en duin. ( 1 km voorbij bij de rustende jager).

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:44

Nou oke, dan meld ik me af en ga met Maddog naar Lunteren. Fotograferen doe ik dan wel een andere keer. :)

_Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:45

LisaDijk schreef:
voor de fotografen:

Wie vind het niet erg om deze meeting niet mee te gaan? (kan evt. voorang krijgen bij de volgende meeting in Lunteren/veluwe)

Je mag mij wel van de lijst afhalen! Doe ik eerst thuis nog wel wat oefenen en ga ik graag in mei mee! :P

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:46

en marjolein je zit ook met bon als model hahaha dus had niet handig geweest beide denk ;)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 12:46

_Marjolein schreef:
Je mag mij wel van de lijst afhalen! Doe ik eerst thuis nog wel wat oefenen en ga ik graag in mei mee! :P

Maar als je met bontfire komt ga je toch zowiezo niet fotograferen? :P

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 12:46

Als er diezelfde dag iets georganiseerd wordt wat dichterbij is, dan wil ik me gerust wel afmelden voor L&DD.
Maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie de modellen worden, ik heb zelf wel een paar voorkeuren namelijk die ik heel graag op de foto zou willen zetten. En als die nu net op 6 maart bij de L&DD komen, dan wil ik daar ook graag heen :D