en diekosten vind ik ook voor de eigenaar de eigenaar van mijn pony's betaald de weide (huur), het voer, de hoefsmid, de da, maar verder heb ik dan wel al hun halsters, borstels, zadels, dekjes, bitten, en alles.. maar dat is dan ook mijn eigen keus geweest, ik heb ze toendertijd zelf ingereden (met michelle) en was het dus mijn keus ook om een zadel etc aan te schaffen.
daphne1997a
Geplaatst: 18-11-10 23:45
Ik weet niet of ik mag! Ik kan wel vragen! Dan koop ik het en pakken ze het maar in en dan krijg ik het als kerstcadeautje . Maar ik zou straks wel even met mijn moeder overleggen marieminime
rachel: dan kunnen wij vast zoizo samen afspreken voor volgende week vrijdag avond of niet? ik moet hoognodig nieuwe rijbroek en wil die laarzen als ze lekker zitten en passen haha
en dan ff kijken wie er verder mee willen? als in auto past rij jij dan? ik kan wel naar je toe komen dan, als het niet in een auto past kan ik die van mn mams wel regelen en achter je aan rijden
haha zou best mee willen.. vrijdag aaf heb ik alleen jeugdbrandweer maarja... ik zie dan nog wel of ik mee ga.. laat op tijd horen!
xjesssicaa
Geplaatst: 20-11-10 21:16
haaaai . ik ben jessica 13 jaaaar en woon in arnhemm. k rij nu 7 jaar fzo ? spring nu n jaartjeee:D:D verder ben ik vriendin van abigail en cenna en mijn oude verzorg-pony stond bij de pony's van marianne (van mitch en minime)
gisteravond les gehad. k was rustig aan het rijden beetje losse teugel maar wel gewoon contact. begint ze opeens keihard te crossen tanden op het bit gezet, hoofd tussen de benen rug bol gemaakt. en ik kreeg dat hoofd niet meer omhoog hahah . en toen viel ik er vanaf. toen ik eraf viel had ik me ogen dicht . en toen ik me ogen weer open deed dacht ik dat ik wel heel dicht langs de muur lag ... gelukkig heb ik verder niks aleen beetje stijfe rug maar dat is denk ik wel snel weer over:)
jaa ik denk het wel . heb vannochtend ook met mn vriendin gereden op zn lekkere eigenwijze bokpony haha (is wel n schatje hoor) maar ik denk het wel. t is alleen met bukken beetje stijf enzo .
dat nieuwe ding shiva. die is ook pas 6 dus is lekker gek. is er die les ook nog echt van 6x vandoor gegaan maar toen ben ik wel blijven zitten t is echt wel n skaatjee hoor