Bons en ik zijn er vrijdag en zaterdag. Wij mogen met Marleen mee rijden!
Ps: marleen, ik ben de vrijdag ook vrij dus kan me helemaal aan jullie aanpassen.
Grit
Geplaatst: 05-04-11 22:32
Alles zit bij ons potdicht, tot en met september kan er geen vrij meer gevraagd worden. Ik wil wel ruilen, maar mijn collega's niet Van een zaterdag kom je niet zomaar af Ik ga de week ervoor wel even de planning op, vragen kan altijd en dan hebben ze ook overzicht waar nog tekort is of niet. Maar ik heb weinig hoop.
Dus ik kan geen autocateraar spelen dit jaar
Laatst bijgewerkt door Grit op 05-04-11 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
D_Travis
Geplaatst: 05-04-11 22:32
wij zijn ook vrijdag en zaterdag met Misty
Ja das balen dan Grit idd.. Hopelijk valt er nog wat te schuiven, ik vind het wel gezellig als je erbij bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kunnen we weer een romantische foto maken
Boncho
Geplaatst: 05-04-11 22:33
Doe je een ritje op de Veluwe Grit! Ben je na je werk zo weer bij ons....
Grit
Geplaatst: 05-04-11 22:34
Oejehhhhh, nice pictures
Ik moet altijd terug naar Den Bosch voor de auto en de spullen, anders was het een idee geweest .
Ik ga waarschijnlijk aankomend weekend erheen. Zal kijken of er bordjes zijn...
Grid kan jij nog een paardje regelen denk je?
Banbay's conditie is momenteel goed, maar als ik met de kar zou komen moet ik 2 keer heen en weer rijden dus dan moet het wel heel fijn/leuk en handig gevonden worden... En ga dus eerst de paden checken...
Ik zou het heel leuk vinden! ook omdat wij een paardje delen natuurlijk maar zowiezo vind ik het leuk. Maar kijk maar eerst idd of het haalbaar is
we hebben vandaag wel hard geoefend met Misty
grrr
Geplaatst: 10-04-11 21:10
Ik wil dan als Grid anders niets kan regelen sowieso haar meenemen en jou natuurlijk. Janet ook als ze wil (maar dat weet ik niet) en 4 erop vind ik voor een dag al genoeg... dus dan zit het karretje vol!
ja precies Mayo en ik hadden het er al over dat ook wel iemand anders ff een stukkie mag toeren op Misty, die dan evt mee op de kar gaat, dus Grid of Janet ofzo.