Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MevrouwtJ schreef:Brittt!! You can do it! Heb je maandag nog paardgehobbeld of niet? En Pascal is gewoon niet het geschikte paard voor jou. Zeg gewoon dat je er niet meer op wilt omdat je er bang van wordt en VOILÁ je zit er als het goed is nooit meer op. Niet elk paar is zoals pascal. En met deze prachtige rit heb je ons om je heen en wij beschermen jou
en als je paard raar gaat doen jump ik van me paard af pak hem beet en zeg STOM PAARD en dan mag je op die van mij!
Britt_Sisi schreef:MevrouwtJ schreef:Brittt!! You can do it! Heb je maandag nog paardgehobbeld of niet? En Pascal is gewoon niet het geschikte paard voor jou. Zeg gewoon dat je er niet meer op wilt omdat je er bang van wordt en VOILÁ je zit er als het goed is nooit meer op. Niet elk paar is zoals pascal. En met deze prachtige rit heb je ons om je heen en wij beschermen jou
en als je paard raar gaat doen jump ik van me paard af pak hem beet en zeg STOM PAARD en dan mag je op die van mij!
oke ik kijk nog wel even...
vandaag op stage was ik sjago en toen gingen ze allemaal vragen wat er was en toen moest ik weer janken, stomme jankbal