Ik trek vreemde mensen aan in Amsterdam dat jullie het even weten Toen mijn zus er nog woonde gingen ik er wel eens heen en ALTIJD kwamen we dan vet rare mensen tegen, terwijl ze die anders nooit zag
Ik trek vreemde mensen aan in Amsterdam dat jullie het even weten Toen mijn zus er nog woonde gingen ik er wel eens heen en ALTIJD kwamen we dan vet rare mensen tegen, terwijl ze die anders nooit zag
Is er iemand van jullie trouwens bang voor honden? (of katten cavia's vissen?).
Ja, ik heb een enorme goudvissenfobie. Nee hoor, ik vind eigenlijk alle dieren wel leuk, ben alleen een beetje allergisch voor katten maar dat boeit niet.
Uhmm nouja ik heb zo een slechte verbinding in mijn hoofd rond het punt centraal station, aangezien ik me gewoon nóóit kan herrineren hoe het eruit ziet . Mijn zwakke punt . Maar mijn mutie zegt dat je vanuit de centrale hal, naar buiten moet, rechtdoor de brug over, en dan ben je als je doorloopt op de dam.. Op de hoek is hotel Victoria en daar moeten jullie langs. Opzich kunnen we wel bij het dambeeld afspreken op de dam? Bij het monument? (voor de cultuurbarbaren een grote paal). Dat kan wel toch? .