nee moet de volgende morgen om 7 uur weer van huis weg... moet gewoon weer werken om kwart over 7
Maar als jij bij voorbaat al zegt het duurt tot 11 uur ( ik weet dat je dat nooit van te voren weet ) dan is het zonde natuulijk! maar... ik vind het zo gezellig
oooh... Dat word een bliksembezoekje! Nou, vorige keer met Karin duurde het wel tot rond middernacht hoor... Meen ik.. Het was iig al goed donker toen..
Ilse en misschien Tamara komen trouwens ook BBQ'en.. Ze gaan ook mee naar de keuring om te helpen en ze verdienden wel eens een extra'tje... Dat vinden jullie vast wel goed...
klinkt allemaal goed!! Leuk leukleuk chanz als je ook van de partij bent!
Judibo
Geplaatst: 04-07-10 22:56
Hier hebben we ook wel zat aan 5 stuks vlees hoor (wel gek op stokbrood enz) De kids eten waarschijnlijk niet meer dan een knakworstje of een hamburger ofzo, dus daar hoef je niets apart voor te doen hoor
In principe kunnen de niet grote eters ook samendoen met 1 menutje? Bijv. Rianne en Lianne samen? En dan haal ik voor de kids wel lekker knakworstjes..
In principe kunnen de niet grote eters ook samendoen met 1 menutje? Bijv. Rianne en Lianne samen? En dan haal ik voor de kids wel lekker knakworstjes..