Voor de volgende x trouwens weer bij mr jacks eten of kijken of we nog wat leuks en goedkoops kunnen vinden? Elke x precies hetzelfde doen is miss ook niet leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt_Sisi schreef:Fitch schreef:Hooooooooooi! Ik vond 't ook heel gezellig met jullie!Ben dan ook zeker in voor een nieuwe meeting!
Ik heb trouwens ook nog per ongeluk een tastbare herinnering aan de meeting meegenomen: een vork van Mr Jacks die zomaar in m'n tas opdook...
HAHAHA
inlijsten zou ik zeggen
of volgende keer meenemen en terug geven
Fitch schreef:Britt_Sisi schreef:
HAHAHA
inlijsten zou ik zeggen
of volgende keer meenemen en terug geven
Hehe, ik zou 'm eigenlijk weer terug moeten geven, en dan kijken hoe 't gezicht van die eigenaar is.
Iets anders vind ik ook wel leuk! Ik ken Utrecht alleen niet goed genoeg om zo iets anders goedkoops en voor groepen geschikt te noemen. Zo te zien gaan er aardig wat mensen mee!Gezellig!
_Tara_ schreef:Vrijdag is voor mij prima hoor!
Ergens anders eten lijkt me ook wel leukBowlen, eigenlijk vind ik 't verschrikkelijk
Maar 't gaat om de gezelligheid natuurlijk dus als iedereen wil bowlen doe ik gewoon mee.
Lieke, die vork
Britt, zou 'ie dat ook nog zeggen als we z'n restaurant in de fik steken?
Naomi_unique schreef:Suuskipje schreef:ik kan ook even kijkenw at voor dingen er nog meer te doen zijn hoor
Kijken of we iets kunnen vinden wat ons allemaal leuk lijkt
Weet je wat me vet lijkt, zo'n moordspel
Dat lijkt mij ook zo vet!![]()
Alleen geen idee waar je dat kan doen en hoe het nou in z'n werk gaat