Nou dat zou je haast denken jodi. Ik heb gister weer een mail gestuurd met dat ik nu echt antwoord wil, maar die is nog niet gelezen Als ik maabdag nog niks heb gehoord ga ik maar bellen. Vind het wel raar hoor, ik heb ondertussen al 4 mailtjes gestuurd en alleen op de 1e heb ik antwoord gekregen
mm.. denk dat je ze ook even de tijd moet geven, als je ze iedere dag lastig valt met een mailtje zullen ze ons misschien niet willen? en het is nog vrij ver weg he, komt wel goed
Ik kan misschien relatief goedkoop aan pistoletjes kaas en ham komen, moet ik alleen even met mijn vader regelen.. (En heb dan wel een lift nodig van iemand )
Ik mail ze ook niet elke dag hoor Maar toen ik ze de 1e keer mailde zei ze dat januari nu nog redelijk vrij is, straks antwoorden ze pas over 2 weken en is de dag al bezet Maar goed ik geef ze nog wel even ivm de herfstvakantie.
17 januari is prima. De les begint om 15.00, we moeten ongeveer een half uur van tevoren aanwezig zijn om te zadelen ed. Ze plant 2x 3 kwartier in om te rijden.
Is iedereen het met 3 uur eens? Opzich vind ik het een prima tijd, dan zijn we om half 5 klaar, 5 uur daar weg en dan zijn we mooi rond etenstijd bij Lon.