k zie 't al voor mij! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
k zie 't al voor mij! 

maar vorige keer reden er toch wel een paar samen dacht ik. 

Venna schreef:ik ken amat patat ook niet maar je verhaal is wel grappigen nee daar gaan wij niet eten
![]()
als het kan zou ik graag met iemand meerijden, aangezien die avond het ventje met de auto weg is. k kan desnoods mijn ouders of zus wel vragen om me ergens af te zetten.
Ik moet daar altijd passeren als ik naar Floris rijdt
Dat is inderdaad nooit open, dus ik denk dat dat daar gewoon leeg staat
LecyTinker schreef:Had gisteren tegen mijn ma verteld dat ik misschien mee mag uit eten met een groep paardenvrouwen, maar dat de plek nog niet beslist wat. Mijn ma kwam met Amat Patat (helaas zullen alleen de mensen van de omgeving van stekene begrijoen hoe hylarisch die opmerking van haar was)...
Ik vroeg me af of dat het niet mogelijk was dat er een paar van ons ( mag ik al ons zeggen?) andere ophalen?

Anders denk je binnen half jaar nog steeds dat Jaana stral heet en Kim foryourneeds

ik dacht echt dat er meer waren met afwijkende nicks
't zijn er eigenlijk niet zoooveel met een nick waar hun naam niet in vermeld staat eh
alles is altijd zoveel ingewikkelder in mijn hoofd dan in't echt precies
Maar nog niet met iedereen kunnen babbelen, der was gewoon zooooooooooooo veel volk