De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:31

cissy schreef:
*gluurt even snel om te zien of er een link naar reeds gemaakt fototopic staat, ziet het niet en gaat weer aan het werk*
mijn foto's komen vanaaf....

Welk topic zou dat dan moeten zijn?

Het was gezellig :D Wat leuk om iedereen in het echie te zien, en wat mensen te zien rijden. Miss en vos waren heul braaf met rondjes rennen door de bak :j Volgende keer dat we gaan meeten moeten we wel een lunch inplannen hoor :9

Natuurlijk heeft deze muts haar camera gister vergeten, van mij hoeven jullie dus geen foto's te verwachten ;( Ik wil wel heel graag die van de anderen zien, en Cis, zou jij het filmpje van vos en mij misschien via de mail willen sturen? O:)

Hadden jullie nou ook dat sommige mensen toch anders waren dan je dacht? Vooral Fleur heeft mij verbaasd, natuurlijk ook omdat ik geen flauw idee had hoe zij eruit zou zien. Fleur is langer en slanker dan ze zelf beweert mensen :j En wanneer je eens tijd hebt doe ik vos aan een touwtje en gaan we in de bak met 'm rommelen :j Kun je meteen wat aan je cellulitis doen :P

cissy

Re: De Kattenmesthoop gaat Uvo meeten (of zoiets :+ ) (besloten)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:43

ik dacht dat iemand er eentje zou aanmaken... maar ik zag inmiddels ook dat er in ons huiskamertopic foto's waren geplaatst

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:48

Ja, ik zag ze ook net :D Enne, ik dacht dat jij niet bokte bij Z?

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:51

Had 'Mijn Verslag' al op de Kattenmesthoop geplant, bedenk me nu pas (eh, was laat hé! ;) ) dat dat hier misschien wat meer thuis hoorde. Naja...

Ik vond het ook heel leuk om zo eens een gedeelte in het echt te zien, al blijft 't moeilijk om de Boktnamen en gewone namen uit elkaar te houden. (is 't mij alleen opgevallen dat we elkaar amper bij de naam genoemd hebben? :D )
Jammer alleen dat de paardjes al binnen stonden, had ze graag nog wel even in actie laten zien (iets meer dan 'he, heb jij iets te eten in je zak? actie ;) ), maar het was ook al aardig laat en eer dat het spul dan weer binnen staat. Dan was het wel een héél lange dag geworden. Dat vlaggen van Jack zaterdag was trouwens waarschijnlijk een schijnbeweging, vandaag keek ze ook niet om naar Pepper...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 14:56

Ja, jammer inderdaad dat we er pas zo laat waren. We waren te lang bij cis blijven theedrinken en over blackies praten, als het droog was geweest waren we vast eerder naar stal gegaan. We hadden de meet gewoon een dag eerder of later moeten doen, maar nee, wij plannen zoiets op een regenachtige dag >;)

Overigens vond ik de sfeer bij jouw kudde op stal zó fijn, wat is het er heerlijk rustig, en je hebt er alles wat je nodig hebt, en vooral alles niet wat je niet nodig hebt :D En wat een mooie, vriendelijke paarden allemaal, ik ben verliefd op Pepper :+:

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:18

hestejente schreef:
je hebt er alles wat je nodig hebt

Lepels...de volgende keer neem ik theelepels mee. Die waren nodig maar niet aanwezig. ;) Dat mes ging prima, maar het staat zo...euh...heftig...
Het is er idd heerlijk rustig hé? Daarom mag ik er ook zo graag wezen, ben dol op rust. Val er ook geregeld in slaap...áls de zon schijnt.
Tja, en weer kan je toch niet inplannen. Kan wel, maar dan hadden jullie ook in je rokje moeten gaan dansen. :P

Bij een volgende meet moet ik toch maar iets verzinnen, want eigenlijk wil ik jullie paardjes ook wel in het echt zien...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:21

Ik héb in mijn rokje gedanst.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:24

Das waar, dat zei je...maar de anderen niet, toch? Kijk, en dan gaat 't al mis... ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 15:33

Volgende keer verzamelen we gewoon vast een dag van tevoren op alle locaties om daar voor mooi weer te dansen, dan is het met de meet zelf vast prachtig weer!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:20

hestejente schreef:
Volgende keer verzamelen we gewoon vast een dag van tevoren op alle locaties om daar voor mooi weer te dansen, dan is het met de meet zelf vast prachtig weer!

Heet dat niet trektocht? :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:22

hestejente schreef:
Ja, ik zag ze ook net :D Enne, ik dacht dat jij niet bokte bij Z?

ssssttt, doe ik ook niet, ik ben alleen razend nieuwsgierig naar jullie verhalen dus ik bok incognito 8-)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:12

cissy schreef:
ssssttt, doe ik ook niet, ik ben alleen razend nieuwsgierig naar jullie verhalen dus ik bok incognito 8-)

Gewoon stiekum dus }>

Pluis, ik vind alles best, zolang er maar niemand aan mijn rokje trekt. Dat tocht zo.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 18:23

hestejente schreef:
Hadden jullie nou ook dat sommige mensen toch anders waren dan je dacht? Vooral Fleur heeft mij verbaasd, natuurlijk ook omdat ik geen flauw idee had hoe zij eruit zou zien. Fleur is langer en slanker dan ze zelf beweert mensen :j En wanneer je eens tijd hebt doe ik vos aan een touwtje en gaan we in de bak met 'm rommelen :j Kun je meteen wat aan je cellulitis doen :P

Cellulitus op een ribbelzadel, ik vind het geniaal gevonden :+

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:04

hestejente schreef:
Volgende keer dat we gaan meeten moeten we wel een lunch inplannen hoor :9

Lunch inplannen?? De meet was één grote lunch; begonnen met thee en koekjes bij Cissy, daarna speeskeek bij Miss op stal, toen vlaai bij vos op stal, brownies in Lelystad en daarna naar de Griek. :D

Ik vond het ook héél gezellig en zéker voor herhaling vatbaar. Het spijt me dat ik Hj niet het spektakel gegeven heb waar ze zich zo op verheugde. ;)
Het rijden op Miss als keboj met aanwijzingen van Cissy was top! :j Mocht ik ooit besluiten om te stoppen met rijden op de Engelse manier, ga ik zeker western rijden.
Vossie was ook geweldig, maar ik had een beetje moeite met dat 'gecontroleerd stuiteren'. :D
Pluisjes paarden waren líef! Vóóral Clever is een snoepje.

Gelukkig wist mijn Tomtom wel de weg uit Lelystad. Helaas hield hij het voor gezien ergens tussen Ede en Arnhem. Terwijl ik hard aan het werk was om Tomtom weer aan de praat te krijgen én daarbij toch op de weg te letten, heb ik de afslag Nijmegen gemist. :( En dat besefte ik pas toen ik afslag Burgers Zoo zag. :o Daarna maar even ergens stil gaan staan en Tomtom weer tot leven gebracht. Dat grapje heeft me een half uur extra gekost. Om half twee was ik thuis. :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:06

_O- Whoeps :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:09

Snackie schreef:
hestejente schreef:

Cellulitus op een ribbelzadel, ik vind het geniaal gevonden :+

Bedankt :j :Y)

Whahahaha, volgens HJ had ik mezelf beschreven als een kleine dwerg die je zo ongeveer kunt rollen, hahahaha :D
En zij komt een keer op Omapaard rijden!! :j

Anyway, ik vond het ook erg gezellig!

Arme Insun, tot half 2 is wel erg laat hoor. Volgende meet in Limboland?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:12

Super leuk, en daarna even door naar uvopaard ofcourse :D

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:00

Noooooooooooooooooo! Ik wil uvopaard best komen knuffelen (kan ik goed :j ) maar ik ga er niet op := En Fleur, ik beloof ook niet dat je mij op omapaard gaat zien hoor...

En die zielige insun :(:) Geef jouw tomtom er eens van langs, hij neemt je in de maling joh :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 23:38

HJ: kom echt eens op Nam rijden, die houdt desnoods nog je handje vast als je het zo eng vindt!

Ingrid: jij was even laat thuis als mij :oo

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:45

Nee, neeneenee, echt niet := Het grootste paard op stal is 1,76 meter :wow: , zijn eigenaresse merkte vandaag ook al op dat ik zo'n geschikte bouw heb voor haar reusje... ik vind zulke grote paarden echt engggg om op te zitten :o

poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 23:52

Nou Dien die doet zelfs galopperen met je zweep langs haar oor zonder teugels en dan gaat ze nog uit zichzelf stilstaan als je je opspant :D Heus ze is leuheuk :D (ze liep vandaag echt zooo goed, wereldmerrie is het :D ze leerde me zomaar wijken :D ).

Waar plaats ik nou het meetfototopic?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:54

Dat topic... bij verslag van de dag kan niet, daar mag je maar twee foto's neerzetten. Bij ITP dan maar?

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 23:58

poes schreef:
Ingrid: jij was even laat thuis als mij :oo

Ja, en 's morgens bijna net zo vroeg vertrokken als jij.

Na zo'n beschrijving van Dien durf je toch wel Hj? ;)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:06

Nee, ik durf echt niet :o

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 00:15

hestejente schreef:
Nee, ik durf echt niet :o

Geeft toch niet? Ik zou ook even moeten nadenken hoor. (al was 't alleen maar omdat erop komen problematisch of op z'n minst erg komisch zou zijn) Ik weet niet of ik ooit weleens verteld heb van mijn 'Paard' avontuur na een aantal jaren westernrijden? :D