cissy schreef:*gluurt even snel om te zien of er een link naar reeds gemaakt fototopic staat, ziet het niet en gaat weer aan het werk*
mijn foto's komen vanaaf....
Welk topic zou dat dan moeten zijn?
Het was gezellig
Wat leuk om iedereen in het echie te zien, en wat mensen te zien rijden. Miss en vos waren heul braaf met rondjes rennen door de bak
Volgende keer dat we gaan meeten moeten we wel een lunch inplannen hoor
Natuurlijk heeft deze muts haar camera gister vergeten, van mij hoeven jullie dus geen foto's te verwachten
Ik wil wel heel graag die van de anderen zien, en Cis, zou jij het filmpje van vos en mij misschien via de mail willen sturen?
Hadden jullie nou ook dat sommige mensen toch anders waren dan je dacht? Vooral Fleur heeft mij verbaasd, natuurlijk ook omdat ik geen flauw idee had hoe zij eruit zou zien. Fleur is langer en slanker dan ze zelf beweert mensen
En wanneer je eens tijd hebt doe ik vos aan een touwtje en gaan we in de bak met 'm rommelen
Kun je meteen wat aan je cellulitis doen
) dat dat hier misschien wat meer thuis hoorde. Naja...
En dat besefte ik pas toen ik afslag Burgers Zoo zag.
Daarna maar even ergens stil gaan staan en Tomtom weer tot leven gebracht. Dat grapje heeft me een half uur extra gekost. Om half twee was ik thuis.
Whoeps
En Fleur, ik beloof ook niet dat je mij op omapaard gaat zien hoor...
Geef jouw tomtom er eens van langs, hij neemt je in de maling joh
, zijn eigenaresse merkte vandaag ook al op dat ik zo'n geschikte bouw heb voor haar reusje... ik vind zulke grote paarden echt engggg om op te zitten