ik wil komen, mits het het laatste weekend van augustus is, het weekend ervoor nl kom ik net terug van vakantie. en als ik kom, kom ik gewoon een dagje op visite dus geen P en geen S aangezien ik dan net 2 weken al zonder dochtertje ben geweest
_Rijkie_
Geplaatst: 29-06-09 12:35
Kriel schreef:
Hebben we het nu eigenlijk over 28/29/30 augustus?
De 29e is Mysteryland en daarom kan ik dus niet...
schrapen en stampen maakt niet uit als het maar niet een carlos is die gaten in bodems van geleende trailers trapt
Het ponykamp is in Leersum, volgens mij is dat helemaal niet zo ver weg, iig provincie Utrecht. Maargoed ik heb zelf ook nog nooit met paard gereden met een trailer, alleen met een vrachtwagentje een aantal keren. (Zo'n Anemone ding)
_Rijkie_
Geplaatst: 29-06-09 18:08
Abercrombie schreef:
Je kan misschien nog wel een dagje komen rijkie De vrijdag ofzo
Ja maar dan zijn jullie allemaal aan het uitpakken en inruimen enzo
Rechtuit stelt imo niet zoveel voor hoor. Mits je niet in de spits rijdt en je auto het makkelijk kan trekken. Gewoon goed voor je uit kijken en anticiperen op het andere verkeer.
rechtuit is het probleem ook niet er is uberhaupt geen probleem , ik heb les E achter B gehad, en ik had gewoon moeten slagen maar die examinator die begon te schreeuwen om niets
Heb 8 uur lang foutloos gereden met die lange aanhanger..
Ik kom niet, misschien een dagje, maar niet slapen en zonder paard. Hebben heel leuk concours op zaterdag met lis en zondag met ander paard en lis gaat dat weekend terug naar huis. Daarbij durf ik nu niet te beloven dat ik het financieel trek dus ik kan van de lijst...