ja daarom vraag ik t ook en omdat we nog zoveel voor savonds hebben kunnen we mischien beter geen toetje nemen…???
ik kan vrijdag pas kijken dan ben ik bij mn ouders. Maar dekbed gaat zoiezo wel goedkomen hoor. Ik neem er wel eentje voor je mee.Toetje is denk ik niet nodig hoor! er is genoeg
ma_rie_tje schreef:ik kan vrijdag pas kijken dan ben ik bij mn ouders. Maar dekbed gaat zoiezo wel goedkomen hoor. Ik neem er wel eentje voor je mee.Toetje is denk ik niet nodig hoor! er is genoegfijn dankje.ik vind niet erg om mee te nemen..maar heb de terug weg zoooooveel mee te sjouwen...
Danique07 schreef:ik heb zoo zin nou, pak een komkommer of banaan!Wellicht loopt er ook nog wel leuke vent voorbij! das helemaal makkelijk Whahahhah vooral de terug weg heb trouwens ff op stal de onderlappen al bijelkaar geraapt.ga vrijdag alle andere zooi in de auto gooienVoor Dees een paars halstertouw, voor jou een halster+ touw, een dekje, bandagesverder nog?Lis, moest ik voor jou die deken nog meenemen voor Lor, of heb je zoiets van: laat maar zitten
WHA MARIE IK HB HM NU PAS DOOR ik snapte al niet waarvoor die komkommer.. ik dacht dat je het over het avondeten nog had