Kreileroord. Daar moest volgens mijn pbbox haar kerstkaartje heen.
Berdien
Geplaatst: 11-04-10 20:50
Nee, rij sowieso via Zwolle denk ik, even gedag zeggen tegen mijn ouders Of het moet heeeuul veel schelen qua tijd, dan ga ik op de terugweg langs mijn ouders, en heen over de Afsluitdijk.
is niet zo heel topografisch ingesteld
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 11-04-10 20:50
Fiffill schreef:
Ik dacht Wieringerwerf, maar volgens mij woont ze nu in een dorp er vlak naast... iig die kant op. Miss is voor Berdien de afsluitdijk dan sneller?
Kreileroord is een dorp in de gemeente Wieringermeer in de Nederlandse provincie Noord-Holland.
Kreileroord is met 553 inwoners (31 december 2007) het kleinste dorp van de Wieringermeer.
Ik denk dat die 552 mensen wel erg gaan schrikken als wij hun dorp binnenrijden.
Fenrir
Geplaatst: 11-04-10 20:51
Nou, of je gaat (vanuit Groningen) door Friesland heen over de afsluitdijk, nog een klein stukje en je bent er, of je rijdt half Nederland door, om het IJsselmeer heen en dan weer naar boven in N-H... lijkt me behoorlijk schelen?
ik ga ook vannuit amersfoort met de auto. weet alleen nog niet hoelaat want mijn moeder wodt dan 50 jaar.
Berdien
Geplaatst: 11-04-10 20:54
Dat zeg ik, ik ben niet zo fantastisch qua topografie
Nou ja, mensen die in Friesland wonen op de route mogen meerijden, en vanaf Groningen kunnen ook mensen meerijden. Twee, dan is er nog voldoende ruimte voor bagage. Mijn kofferbakske is.. miniem