Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Shoppen met 30 man is niet handig en daarmee heb je ook al heel snel groepsjesvorming.
Lous schreef:En dan hoeft het ook niet eens dat te zijn, maar heb je sl heel snel dingen die je niet met 30 man tegelijk kan doen.
Juul schreef:Ja wel, maar alle attracties zijn per plein. Dus kan het ene gedeelte daarin en het andere weer daar. En kun je makkelijker op elkaar wachten.Lous schreef:En dan hoeft het ook niet eens dat te zijn, maar heb je sl heel snel dingen die je niet met 30 man tegelijk kan doen.
Dat heb je ook in de Efteling. De 1 wil daarin, de ander daar. Dan heb je ook al snel groepjes. Dat heb je toch altijd.
Maargoed, in Utrecht kun je meer doen dan shoppen.Gewoon een beetje rondlopen of een groot plein zoeken en Twister gaan spelen.
Red_Savage schreef:Hmm. mij lijkt gewoon een enorme picknick het leukste, Simpel, maar dat lijkt me juist handig voor als je met zoveel bent.
splash1999 schreef:de efteling lijkt me wel wat maar dan kan je hem beter afhuren zoveel bokkers zijn er
x_manon_x schreef:Ow wat leuk, ik wil ook wel mee.
Maar moet het inderdaad wel centraal zijn
Lous schreef:splash1999 schreef:de efteling lijkt me wel wat maar dan kan je hem beter afhuren zoveel bokkers zijn er
Nou dat kost enkele duizenden euro's
Aline_17 schreef:afhuren vindt ik eigenlijk een beetje teveel van het goede
Mitnait schreef:kitag1rl schreef:1.Sani-Hengelo- Overijssel- Nederland
2.Chance- Den Bosch- Noordbrabant- Nederland
3.Eleandra (Miri)- Venlo- Limburg- Nederland Mits het niet in de vakantie valt.
4.Dorientjee-Oisterwijk-Noord Brabant- Nederland
5.Nagini - Heerlen - Limburg - Nederland EFTELING
6.Rejo - Veldhoven - Noord brabant voor efteling
7.Maartje-Kessel-limburg-Nederland > voor efteling maar niet alleen maar een picknick
8.ChingYi_Dino - Wessem - Limburg - Nederland - voor efteling
9.Pescootje-Herentals-Antwerpen-België
10. Lous-Capelle a/d ijssel/Breda- Zuid-Holland/Noord-Brabant-Nederland.Efteling of picknick
11. Girlgamer-Eindhoven-NoordBrabant-Nederland
12. Moniekk-Oostrum-Limburg-Nederland
13. Esperance- Budel-NoordBrabant- NL
14. Miemserik - Amsterdam- Noord Holland- Nederland
15. Laura_Horse - Apeldoorn - Gelderland - NederlandVoor Efteling
16. xlaus_ - wageningen - gelderland - nederland (mits ik kan)
17. Denise - Dordrecht - Zuid-Holland - Nederland (Onder Voorbehoud)
18 Sandra_Horse - Hengelo - overijsel - nederand
19 _Skess_ - Doetinchem - Gelderland - Nederland
20. fleur_laura - Eindhoven - Noord-Brabant - Nederland
21. x_Anne_x - Utrecht/Elburg- Utrecht/Gelderland - Nederland maakt me echt niet uit
22. _Jody_ Nijverdal - Overijssel - Nederland
23. Juul - Koog a/d Zaan (bij Amsterdam, NH dus) - Nederland
24. Sharon_Jims- Leidschendam- Nederland> Efteling> Hangt wel af van de datum!!
25. HouVanUtopia - Nuland(bij Den Bosch) - Noord Brabant - Nederland (hangt van datum af!
26. Aline_17 - Annen - Drenthe - Nederland (hangt van waar/wanneer af)
27. NieneWiep - Houten - Utrecht - Nederland
28. Hilde_q- V'swaard-eindhoven / noord brabant - NL geen picknick, wel efteling of bios o.i.d
29. Calanddra - Houten - Utercht - Nederland voor efteling
30. Red_Savage - Kaily - Venlo, Limburg - Nederland. Het liefst iets goedkoops. kan niet op zondag.
27. kitag1rl - breugel - noord brabant - Nederland (vind alles goed, maar heb onregelmatig rooster, dus onder voorbehoud)
31. Mitnait- Sliedrecht - Zuid-Holland - Nederland - Maakt niks uitBen voor alles in
32. x_manon_x - Manon - Rotterdam/zuid-holland - Nederland - Maakt niet uit, wel beetje goedkoop maar vind alles wel leuk.