CielitoLindo schreef:Ok, nou dan moet je het tegen die tijd aangeven, heb nu voor 10 dames extra BBQ opgegeven en dat zal wel goed komen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CielitoLindo schreef:Ok, nou dan moet je het tegen die tijd aangeven, heb nu voor 10 dames extra BBQ opgegeven en dat zal wel goed komen
CielitoLindo schreef:Dames ik heb nog wat nagedacht over het ponykamp.
Nou had ik het volgende idee:
Misschien is het een goed idee om bij het overmaken van het geld, wat we neem ik aan centraal
houden 10 euro per persoon extra over te maken voor drank en hapjes/eten.
Dan zou ik bijvoorbeeld naar de Marko kunnen gaan en van dat geld grote inkopen kunnen doen
voor het weekend, rozé/witte wijn, broodbeleg voor het ontbijt/lunch, toastjes en smeersel voor
op een toastje, treetjes frisdrank enzovoort. Als we 10 euro per persoon hebben komen we een heel eind denk ik? Of misschien 15 euro per persoon..
Is dat een goed idee?
Natuurlijk kunnen we ook allemaal eten en drinken van thuis meenemen maar dacht dat het misschien
een goed idee was om een aantal dingen groot in te kopen![]()
CielitoLindo schreef:Ik heb ze gemaild dat we voor romina 100% zeker een buitenbox willen en of we daar ons eigen bodembedekking in kunnen doen als hun geen zaagsel hebben (houtmot is toch zaagsel?)
klien schreef:Niet vergeten om dit jaar een groepsfoto te maken, met paarden en alle kb-ers erop.
Citaat:BETALINGEN:
Bij de bevestiging zit tevens de factuur met daarop een bedrag van aanbetaling inclusief een waarborg van € 50.00 per hut en een resterend bedrag.
Indien de factuur niet volgens de aangegeven betalingstermijn wordt voldaan kan de reservering komen te vervallen.
De waarborg zal na vertrek worden teruggestort volgens regelement.
CielitoLindo schreef:
Volgens mij zit er een oven in het keukentje dus kunnen we verse broodjes bakken
Riant schreef:Denk dat dat even voorgeschoten moet worden door vrijwilligers.