lekker Britt Ja in de Veronica zeiden ze dat Johnny goed was (of course ) en dat HBC niet kon zingen - HBC is gewoon goed, no doubt about it
loesje688 schreef:lekker Britt Ja in de Veronica zeiden ze dat Johnny goed was (of course ) en dat HBC niet kon zingen - HBC is gewoon goed, no doubt about it Veronica heeft er gewoon geen verstand van
Ik had hem gedownload en gister helemaal uitgekeken.Vond hem niet zo geweldig.Vond hem eigenlijk een beetje tegenvallen.Maar ik wil hem nog wel graag in de bios zien.
Ik heb hem ook thuis gekeken en vond 'm geweldig, en ik wil 'm écht nog in de bios zien! Wanneer is 't bekend wat de tijden zijn, en bij welke bios gaan we eigenlijk?
We kunnen pas woensdag ofzo reserveren...dan zien we hoe laat ie draait...en als ik het goed zie draait ie alleen in Camera/Studio.
Ja, maar ik denk rond 16.00.Maar ik weet het niet zeker...zo ja, dan eten we ervoor en draait ie eerder eten we erna.
Mij maakt de tijd trouwens niet echt meer uit, van hoe laat het is afgelopen, want na afloop ga ik overnachten bij Marloes thuis..
Maakt mij ook niet uit hoe laat we gaan.Ik vraag wel of iemand me dan 's avonds van Zuidplein haalt.Hoef ik niet meer met de bus naar huis.
Jaha, gewoon onder het grote bord met vertrektijden...het is niet te missen, ik neem desnoods wel iets mee waar ST op staat...
Oke. Onder dat bord stond ik ook toen mijn trein naar Rotterdam enzo niet verder reed. In de rij voor de vragenbalie.