Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
savale schreef:Op een zaterdag (28 Juni) kan het weleens heel druk en vervelend zijn. Misschien slim om dan een stukje op te schuiven en bijvoorbeeld n ander strand te kiezen?
Op 1 Juli is het zowiezo iets minder druk omdat dat doordeweeks is. Dan heb je minder last van Nederlanders.
Kana schreef:savale schreef:Op een zaterdag (28 Juni) kan het weleens heel druk en vervelend zijn. Misschien slim om dan een stukje op te schuiven en bijvoorbeeld n ander strand te kiezen?
Op 1 Juli is het zowiezo iets minder druk omdat dat doordeweeks is. Dan heb je minder last van Nederlanders.
Welk strand is niet druk in de zomer vakantie dan?
savale schreef:Op een zaterdag (28 Juni) kan het weleens heel druk en vervelend zijn. Misschien slim om dan een stukje op te schuiven en bijvoorbeeld n ander strand te kiezen?
Kana schreef:savale schreef:Op een zaterdag (28 Juni) kan het weleens heel druk en vervelend zijn. Misschien slim om dan een stukje op te schuiven en bijvoorbeeld n ander strand te kiezen?
Welk strand is niet druk in de zomer vakantie dan?
Gerbenfroh schreef:Ik ben nog steeds voor Scheveningen, lekker in de duinen shooten daar ligt toch niemand
IkbenMarije schreef:Misschien alleen wat krikkende stelletjes, maarja da's wel leuk voor de vibe
laverite schreef:IkbenMarije schreef:Misschien alleen wat krikkende stelletjes, maarja da's wel leuk voor de vibe
ik ben wel in voor een triootje
savale schreef:Lekker egoistisch Mieke....
savale schreef:De duinen is wel weer goed te doenZeker als je even van t pad afgaat
IkbenMarije schreef:laverite schreef:
ik ben wel in voor een triootje
Hmm, da's dan wel weer jammer want dan komen we in een andere tak van fotografie
sologirl schreef:Gerbenfroh schreef:Ik ben nog steeds voor Scheveningen, lekker in de duinen shooten daar ligt toch niemand
En als er iemand ligt liggen die te ....
maar lieffie weet je wat voor een ramp het is om er te komen.. das niet normaal meer echt niet..