Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Evenstar schreef:Hier worden, na afloop, toch wel foto's geplaatst?
vanity schreef:Evenstar schreef:Hier worden, na afloop, toch wel foto's geplaatst?
alleen in een geheim topic waar de aanwezigen een paswoord voor krijgen!
MamaMiesje schreef:@Petra:
is goed
@Annette:
Eigen schuld,dikke bultHad je maar moeten komen
Evenstar schreef:MamaMiesje schreef:@Petra:
is goed
@Annette:
Eigen schuld,dikke bultHad je maar moeten komen
dat is de dag dat mijn bloedjes van kindertjes weer thuiskomen
MamaMiesje schreef:Nouja, daar kunnen wij ook niks aan doen hoor. Het is feitelijk de schuld van Ot dat we nu op 1 maart zitten, want zij was aan het miemelen over concoursen enzo en WIE komt er nu niet?![]()
![]()
vanity schreef:kinderTJES?![]()
die hoeven vast geen ontvangstcomité meer...
MamaMiesje schreef:Ja, ik dacht:
ik wrijf hem dr nog even in
Sjimmy schreef:Ik hou even een kleine slag om de arm ivm oma. Anders mogen de dingen voor mij misschien met kebie mee, dan pik ik het bij haar op als dat van Kebie mag.
Sjimmy schreef:Ik hou even een kleine slag om de arm ivm oma. Anders mogen de dingen voor mij misschien met kebie mee, dan pik ik het bij haar op als dat van Kebie mag.
Evenstar schreef:Nouuuuuuu ... oudste misschien niet, maar jongste wil zeer zeker haar verhaal kwijt ... ik heb zaterdagnacht vast piepende oren
kebie schreef:Sjimmy schreef:Ik hou even een kleine slag om de arm ivm oma. Anders mogen de dingen voor mij misschien met kebie mee, dan pik ik het bij haar op als dat van Kebie mag.
Tuurlijk kan en mag dat!
Heb je dan ook nog interesse in zwankybovenkleding?
Otje schreef:MamaMiesje schreef:Ja, ik dacht:
ik wrijf hem dr nog even in
tja misschien als het niet zo prijzig was geweest + iets anders dan een theetje had ik wat meer moeite gedaan