Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kekaro schreef:suus en kyr gaan jullie nog mee of niet ?!
anders rijd ik andersom namelijk, dat scheelt een uur....
eten op de parkeerplaats bij divoza ! helemaal goed
kekaro schreef:tis wel de bedoeling hoor, maar als ze niet meegaan....
daarom vraag ik het nog even voor de zekerheid hihi
(was vergeten dat jij ook mee wilde rijden sorrrrrry, dus geld ook voor jou hihihi)
als jullie mee willen rijden helemaal prima, maar laat het anders ff van de voren weten
suusiejj schreef:kekaro schreef:suus en kyr gaan jullie nog mee of niet ?!
anders rijd ik andersom namelijk, dat scheelt een uur....
eten op de parkeerplaats bij divoza ! helemaal goed
ja ik denk dat ik kom, dan maar met minder geld heb een rekening te dokke van 141,75 euro en daarover heen 27euro voor onblokkeringskosten.,. en dan komt die kútkerst er nog aan.. hoop dus heeeeeeeeeeeeeeel hard dat ik IB groep geld krijg wat ik 3x moet krijgen deze maand omdat ze me al 2maand niet betaald hebben
kekaro schreef:mijn rekening staan een heleboel op...alleen dat ellendige minnetje ervoor
Kyrseltje schreef:kekaro schreef:mijn rekening staan een heleboel op...alleen dat ellendige minnetje ervoor
Monica_86 schreef:MENSEN VOOR ONS TOPPIC DEKJE!!!!!!!!!!!
http://amberenmonica.mysites.nl/mypages ... 94873.html
alleen als je er ECHT 1 wilt
LET OP bestel voor woensdag 12 december, 23:00uur! (bij mij of babs, maak nie uit)
GEEF DOOR, je naam en de kleur!!
Babs en ik zullen contact opnemen met piaffe, ivm met bedrukken
Lous schreef:Niet voor mij maar misschien wel voor Dorien, bij ons mogen er geen dekjes meer bij en hebben alleen liever nog pads. Dus wij passen![]()
biancailona schreef:.Lous schreef:Niet voor mij maar misschien wel voor Dorien, bij ons mogen er geen dekjes meer bij en hebben alleen liever nog pads. Dus wij passen![]()
ik hoef ook geen dekje
maar vraag 13.00 lunchen bij divoza??
marlous en dorien,
om 10.00 bij het valkeniersplein bij de albert hein ???