Alle OO Sevenruiters op de Academy!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

En... de nieuwe poll (tis gelukt Shanna!)

week 22 4 dagen
5 (25%)
week 22 5 dagen
5 (25%)
week 26 6 dagen
8 (40%)
anders nl. zie topic
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

anneve

Re: Alle OO Sevenruiters op de Academy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 16:40

Ja, ik vind het ook erg jammer dat zo'n topic daarom wegzakt. Ik vond mijn commentaar toch echt rijtechnisch, maar vooral voor de insiders (die nu alles over 'leren' weten), was dat te begrijpen. Voor de mods blijkbaar niet. Als je zegt dat het er goed uitziet is dat volgens mij ook rijtechnisch commentaar trouwens, zolang het tenminste niet over het setje gaat.....

De foto zat er toch bij, bij nader inzien.

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:42

Het goede nieuws is dat Whis vandaag gewoon met alle benen aan de grond gebleven is. Ze heeft ook niet gedreigd. Ze voelde wel een beetje moe aan, ze was een stuk minder actief dan ik gewend ben. Ik zal morgen maar weer gewoon mijn sporen aandoen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 22:22

Wrangler was weer bijgetrokken. Het ging relatief goed, ze waren naast de bak aan het oefenen met laden op de vrachtwagen en er stonden naast de bak een hengst en een hengstige merrie naast elkaar dus het spektakel leidde ons beiden een beetje af. Ik heb geprobeerd taakgericht te denken Clown en al met al viel het niet tegen.

Fijn dat Whisky weer braaf is!

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:53

leuke foto's van jouw anneve, mooi paard ook

gek hoor dat ze zo moeilijk doen, mijn topic over ashwin , ging eindelijk een beetje lopen , krijg ik ineens een slotje, van oud topic, het gaat nergens over

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:41

TNX Corine
Whisky was alweer super braaf vandaag, zelfs als ik aan de rechterkant kom. Ze heeft wel haar mondhoek kapot rechts, dus dat zal misschien de hele oorzaak geweest zijn???!!

Ze was alweer iets minder moe dan gisteren trouwens, maar het is hier vandaag erg warm, en daar had ze wel weer last van.
Maar mijn nieuwe moto is: beter te braaf dan te stout!!

Ik heb vandaag op mijn schouders gelet, want na de video's bestudeerd te hebben irriteert me dat het meeste.
Hoe zat het ook al weer met die procesdoelen Riv?? Ik heb het boek nog niet uit de kast gehaald, dat kan ik natuurlijk ook doen.
Ze maakten daar wel vaak reclame voor trouwens, en volgens mij heeft niemand het gekocht? (ik had het al dus). (Klopt ook want ik was de enige die zo theoretisch is ingesteld vlgs de test van Joep.)

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 23:46

Zo, eindelijk ook weer 's achter de computer.

Zjakie heeft de lange reis vrijdag goed doorstaan en was zichtbaar blij weer thuis te zijn. Hij is gelukkig alweer wat kilo's aangekomen. Vandaag weer gereden en goed proberen te doen wat ik geleerd had. Het koste me wel een partij bokken (net als bij Imke in de les Knipoog), maar uiteindelijk ging het wel naar m'n zin.

Weet iemand hoe het met Up is?