Nee, dat hoeft niet. Maar ze moeten wel weten dat wij eraan komen. En, belangrijker nog. Ze moeten zich meteen kunnen herinneren als ze weer aan ons terugdenken!
Hahaha Weet niet of ze dan positief terugdenken! Ben wel benieuwd naar de paarden, als het maar niet zo'n supersloom manegepaard is, want daar kan ik niet tegen !
Prijzen weekendarrangement B per persoon: Op basis van 2- of 3-persoons kamer: € 155,-- Op basis van een 1-persoons kamer: € 190,-- Op basis van een groepskamer: € 135,-- Meebrengen eigen paard mogelijk, korting € 10,-- op de arrangementsprijs
Zeg dat er, heel ruim genomen, nog 75 á 100 euro bij komt.. Met drankjes en eten ed. Maar dan nog vind ik het meevallen.. Voor een weekend Centerparcs ben je meer kwijt!
Valt zeker mee, maar de benzinekosten van paardlief vervoeren komen er ook nog bij, maar toch, helemaal perfect! Leuk weekendje weg voor niet super veel geld!
Beste Inge Hartelijk dank voor de reservering. We maken 1 bevestiging. Op deze bevestiging geven we iedere deelnemer een eigen reserveringsnummer. Als jij iedereen haar nummer door wil geven, kan iedereen appart betalen, onder vermelding van het eigen nummer. Kamers en boxen zijn beschikbaar vanaf 15.00 uur op vrijdag, en moeten op zondag vanaf 11.00 uur weer vrij zijn. Als je een week voor aankomst belt, dan weten we hoe laat jullie 's avonds kunnen meerijden. (Officieel begint het arrangement 's avonds, een diner op vrijdag is niet bij de prijs inbegrepen) mvg Linda Snels
Dus ieder kan apart betalen, als ik de nummers heb geef ik het per pb wel even aan iedereen door. Jaja nu is het officieel
Super! Die Linda is erg vriendelijk! Heb ook een aantal keer met haar gemaild. Heb ook eens een andere gehad en die gaf maar antwoord op een aantal vragen en de rest kapte ze af.
Maar wat ik nou even nog echt zeker wil weten.. Het was nu toch echt de helft he wat overgemaakt moest worden? En dan over een tijdje (14 dagen voor aankomst) nog eens de helft?