Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esmee_ schreef:Ik wil ook wel mee, maar ik kan pas in de meivakantie mee. Ik heb een paar verzorgpaardjes op de marconnyhoeve, maar die berijd ik nog maar niet, die ken ik nog maar 2 weken. maar in de meivakantie ga ik wel mee, denk ik.
StalHaast schreef:We gaan carnavals vakantie en meivakantie
__Marloes schreef:esmee_ schreef:Ik wil ook wel mee, maar ik kan pas in de meivakantie mee. Ik heb een paar verzorgpaardjes op de marconnyhoeve, maar die berijd ik nog maar niet, die ken ik nog maar 2 weken. maar in de meivakantie ga ik wel mee, denk ik.
lonniejj schreef:ken jij toevallig dan een linda giesberts met Foxy lady??
esmee_ schreef:lonniejj schreef:ken jij toevallig dan een linda giesberts met Foxy lady??
Ik ken Linda ja, ik heb vroeger bij manege visdonk gereden en dan reed ze altijd in onze les![]()
Maar ben jij Lonneke die bij mij in de klas heeft gezeten? V2d op het gertrudis?
__Marloes schreef:Nog een gertrut
__Marloes schreef:om 7 uur komt de kapper, en weet niet hoe ik mijn haar moet laten knippen
esmee_ schreef:Huhkoevoets, hientsch, stoor, chameleau, de waal, van der weiden, jongmans ( verzorging) en van reenen
![]()
Oftewel, bijna alle leraren die ik heb
oatswoats schreef:esmee_ schreef:Huhkoevoets, hientsch, stoor, chameleau, de waal, van der weiden, jongmans ( verzorging) en van reenen
![]()
Oftewel, bijna alle leraren die ik heb
chamuleau! de grootste eikel van het gertrudis!