zaterdagochtend naar Zutphen scheuren, smiddags terug, door naar stal, avond starten op wedstrijd op stal, zondagochtend weer trailer ophalen, dan weer starten in leidschendam ... zondagavodn DOOD op de bank ...
Ik denk niet dat ik het gewoon trek nog vrijdagavodn naar hellevoet te scheuren
tssss aftaaier.. oh ja ik moet zaterdag om 9u terug naar middelburg ivm stallen en uitmesten.. weet niet of het in de planning ligt op stap te gaan, vind het best maar wil wel om half 4 op mn beje liggen dan.. oke
Das nie eerlijk Steef, dan moet Leo er vroeg uit Voor mij hoeft het stappen niet zo en het is wel lekker als ik weer een beetje op tijd terug ben, want er zit nog genoeg in de planning voor de zaterdag....
voor mij hoeft het stappen ook nietz o, maar weet dat er dames zijn die dat wel erg zien zitten en ik ben natuurlijk niet de beroerdste en ga gewoon mee
Ga wel proberen te ruilen, vind samen ontbijten en nog beetje hangen ook wel erg gezellig
Dames, stappen is hier maar tot 3u! Ik zou wel erg graag gaan, ik heb bijna nooit de kans dus deze grijp ik dan met beide handen aan! Maar we zien het wel. Volgende ochtend ben ik er toch weer vroeg uit en iedereen moet om 12u aangekleed zijn, want dan gaat Quinten weer naar bed in zijn eigen kamer!
Heb er wel zin in!! Geven jullie nog even hapjes en drank door?? Dat ga ik nl halen donderdag!
Ben even met achternichtje aan het kijken wanneer ik naar haar toe ga... Ik zou de 24e gaan, maar dan moet ze werken, dus heb haar nu volgende week of 17 maart gegeven... Ff kijken wat we doen
Ooooh nog wat, heb waarschijnlijk geen geld Xubbie gaat op vakantie en vond wel dat hij dat even van de rekening af kon halen.. Staat nu dus nog 100euro op voor de rest van de maand.. moet nog 2x benzine halen en eten..
Ooh Steef...balen!!! Enne heeft hij geen eigen rek?? Beetje raar dat hij jullie met 100 euro laat zitten voor de rest vd maand terwijl hij ook wel weet dat je moet eten enz!
hey Deel kan ik Dimaar ook meenemen?? Xubbie komt nu weer met consignatiediensten oftewel :"als ik opgeroepen word moet ik naar mn werk en jij dus voor prinses zorgen" Pfft mannen" Heb zelf slapspulletjes voor haar en kan eventueel snachts met haar terugrijden, alleen doe ik dan niet mee met de rose..