Ilegra schreef:Deesdaan; Riemkje is toch verkocht??? dus daar kon je toch zo wie zo niet op.
ja was idd verkocht, maar die idioten hebben haar niet opgehaald, gaat niet door dus..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilegra schreef:Deesdaan; Riemkje is toch verkocht??? dus daar kon je toch zo wie zo niet op.
Ilegra schreef:Wat sneualicelover.
Shetlandlove; ik zou het voor geen goud willen missen, die foto's van de vorige keer zagen er namelijk heel erg leuk uit.
Voral dat filmpje met dat stuiterende paardje![]()
![]()
Ilegra schreef:
En verder weet ik dat er een grote rit gepland staat ook zeer binnen kort in Beetsterzwaagse bos.
Word door Tinie geregeld.
Iedereen mag daar aan deelnemen bokker of geen bokker![]()
Dus voor de liefhebbers onder ons die deze boktrit niet met hun paard mee kunnen misschien is de rit in Beetsterzwaag dan een optie.
Als mijn rug dan weer beter is zal Ilegra met mij van de partij zijn.
shetlandlove schreef:Ilegra schreef:
En verder weet ik dat er een grote rit gepland staat ook zeer binnen kort in Beetsterzwaagse bos.
Word door Tinie geregeld.
Iedereen mag daar aan deelnemen bokker of geen bokker![]()
Dus voor de liefhebbers onder ons die deze boktrit niet met hun paard mee kunnen misschien is de rit in Beetsterzwaag dan een optie.
Als mijn rug dan weer beter is zal Ilegra met mij van de partij zijn.
Wanneer is die rit?
Ilegra schreef:Ze staat namelijk met het paard van Majoor in Siegerswoude vlakbij de Wilp.
Ilegra schreef:Gjilke; Ilegra en Seline onse paarden staan op de skiepedrift, bij een prive stal (lees boer)
De skippedrift is een binnen door weg die van Friesepalen naar de hoofdweg gaat die door Siegerswoude en de Wilp heen gaat.
We zitten zeg maar een beetje op de grens van de Wilp en Siegerswoude.
Waar heb jij dan in de winter les? ik ken namelijk een aantal stallen waar lessen gegeven worden.
Odillia Hartman (marum), Mulder (Friese palen) en Cor en angelieq (De Wilp, hebben een prive stal met een paar pension paarden)
dees_daan schreef:diegene die van huisman afkomen, kunnen we daar een tijd afspreken (fietspad oid) dan kunnen we er samen heenrijden..
alicelover schreef:dees_daan schreef:diegene die van huisman afkomen, kunnen we daar een tijd afspreken (fietspad oid) dan kunnen we er samen heenrijden..
Effe pa vragen want miss ga ik ook vanaf daar dat we eerst daar heen rijden met trailer. Wegens dat ik meestal weet te verdwalenen.
dees_daan schreef:diegene die van huisman afkomen, kunnen we daar een tijd afspreken (fietspad oid) dan kunnen we er samen heenrijden..
Brammetje16 schreef:dees_daan schreef:diegene die van huisman afkomen, kunnen we daar een tijd afspreken (fietspad oid) dan kunnen we er samen heenrijden..
ik kan ook wel samen met jou en eventueel andere vanaf huisman vertreken, Bv daar voorbij de sanding (fietspad?)