Vrijdagavond kan ik namelijk niet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:In agustus kan ik 7 tot 11 niet.
Eind Juni/begin juli lijkt mij het fijnste?
@Amy_;We gaan wel Ukkie meeten,die trieste jaarling he.
Chann schreef:Maarrrr, kunnen jullie ook op zaterdag 8 juli [en blijven slapen tot zondag de 9e]?
Vrijdagavond kan ik namelijk niet.
Citaat:De psychologe Reardon is geobsedeerd door het huis Rose Red. Er zouden daar vreemde gebeurtenissen hebben plaatsgevonden, en Reardon verzamelt een groep om het huis te onderzoeken.
Regie Craig R. Baxley
Jaar: 2002
Land: Amerika
Cast: Nancy Travis, Matt Keeslar, Kimberly J. Brown, David Dukes, Judith Ivey, Melanie Lynskey, Matt Ross, Julian Sands e.a.
Duur: 240 minuten
TV: Deze film is 3 keer op TV uitgezonden (sinds 23/02/02)
Citaat:Whoever wins... We lose.
Een team van wetenschappers en avonturiers reist naar Antarctica nadat er daar een ingevroren pyramide ontdekt werd. Bij hun aankomst doen ze een verschrikkelijke ontdekking: twee buitenaardse rassen zijn verwikkeld in de ultieme strijd.
Regie: Paul W.S. Anderson
Jaar: 2004
Land: Tsjechië / Amerika
Cast: Sanaa Lathan, Raoul Bova, Lance Henriksen, Ewen Bremner, Colin Salmon, Tommy Flanagan, Joseph Rye, Agathe De La Boulaye e.a.
Duur: 101 minuten
Chann schreef:ALIEN VS PREDATOR!!!
Heb 'm nog nooit gezien, maar heb al zóveel van m'n vriendin over die film gehoord, die wil ik, die zal ik, die MOET ik zien!
*We kunnen ook 2 films kijken hè?*
Linda; Zou 't ook zaterdag de 8e op zondag kunnen? (:
Chann schreef:Ja, en slapen tot 9 juli dus.
Gelukkig.
Oké, dus we gaan Ukkie meeten, we gaan Alien VS Predator en Rose Red kijken, en misschien nog anderen, dat zien we wel.
Hoe laat zal 't denk je ongeveer worden (dus hoe laat bij jou)?
Ook avondeten of niet?
Just_Crazy schreef:ik kan niet komen!