Ik denk dat ik de vliegenkap maar om doe bij Peri, hij heeft altijd zo'n last van de vliegen! Anders zit ik op een pony die alleen maar bezig is vliegen van zijn hoofd te verjagen..
Jah, ik zat idd ook aan 1 tot anderhalf uur te denken!
ik denk dat je met een bosrit al gauw aan de anderhalf uur/ 2 uur zit 1 uurtje is ontzettend kort hoor! Ik weet niet of ik de vliegenkap op doe bij Utah..
is het met peggy Chic_ eens.... ik zit er al driekwartier op voordat de rit begint.. late we dn anderhalf uur ofzo afspreke. of tussen de 1- en 2 uur. we zien wel!
ja idd die geen die een uurtje willen rijden kunnen daarna toch naar huis, de rest hoeft dan toch ook niet gelijk te stoppen.. Het wordt tuurlijk ook weer warm, ik kijk wel op de dag zelf hoe lang ik rijdt.
Iedereen kan zelf weten idd hoe lang die rijd...maar we kunnen iig een rondje van een uur/anderhalf samen maken..en dan kijken wie nog door willen rijden en wie naar huis willen (bv met de trailer) wij rijden door het bos naar huis dus die langer willen rijden kunnen dan bv nog die kant mee op rijden iedereen moet het voor zich weten, er zijn geen verplichtingen..
Zo wat een berichten allemaal zeg! Dautsen gaat nu iig ook zeker mee en ik heb er ook uber veel zin in. Vind het wel enorm spannend, eerste keer zonder haar stalmaten op stap! We zien gewoon zondag hoe lang we rijden toch? We kunnen ook veel stappen en als je paard het niet meer trekt, stop je gewoon . Ik hoop alleen dat Dautsen zich goed gaat gedragen!!
1. MieS-Apollo ----> Apollo 2. Sylleke --> Shadow 3+4.Oatswoats --> Rappert ipv Oatske+ anneloes op marije 5. eemes --> Imko 6. magootie--> Matsje 7 Valentijn --> Utah 8. Chic_ --> PapaChico 9. Dautsen --> Dautsen 10. Aikepeer--> Peri 11.Barokkie --> Dewi
Sorry dat ik op het allerlaatste moment wijzig, + nog iemand erbij schrijf, maar oatske kan niet mee, dus moest ik mee op mijn andere verzorgpony, en die 2 ponies staan altijd samen. Dus ik heb een vriendin van mijn meegevraagd die te rijden. omdat marije anders 2/3 uur lang rondjes door de wei gaat rennen. Ik hoop dat dit jullie niet uitmaakt!