Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maartje15 schreef:miss wel leuk idee met z`n alle bij hippisch hengelo kun je allemaal weer ff bijkletsen...
Pluutje schreef:suziehj schreef:nou pluutje ik heb zitten googlen maar geen foto's te bekennen![]()
Nee stom he, alleen een paar onduidelijke... Moeten we toch nog maar een keer een reisje naar Bunschoten maken(is niet eens zo heel ver....
haha)
muiszje schreef:we kunnen ook gewoon bij zn vader langsgaan en interesse tonen in een van zijn pony;s//
mijn manege houdster was er gisteren heen,, had ze niet gezegt!!! (balen!!!).
Odyne schreef:ps, Heb ook 'dat meisje met de vlecht' op de tribune zien zitten, van de edward gal fanclub...wie is dat op bokt?
Emma_Ivana schreef:dat dacht je maar...ik zat daar dus maar omdat we daar zaten moesten er iedere dag mensen om 5 uur op stal te zijn...plus dat dit niet vanuit larenstein is geregeld en jullie dan dus zelf zullen betalen. Dit was een uitzondering voor 1x
muiszje schreef:ja indd..
zei ze terwijl ik aant rijden was: ohja, ik was nog langsgeweest..
heb maar niet gevraagd of ze deave had gezien.. als ze ja had gezegt was ik misschien wel uit mn pan gegaan he.
Odyne schreef:Maar wel een super ervaring, en ik vond idd dat Pepijn reuze aardig was en af en toe kwam kijken of we nog leefden...
Pluutje schreef:Whaha, geloof dat hij wel vrijgezel isWe hadden nog even met hem gepraat tijdens het ontbijt. We hadden het o.a. over uitgaan, zei hij dat hij veel uitgaat. Hij was een tijd niet geweest omdat hij toen een vriendin had (daaruit denk ik dan maar dat hij dat nu niet meer heeft). Hij is trouwens 30.
Over onze lieftallige Dave: moet ze de pony niet toevallig nog ophalen ofzohaha. Of misschien is er een keer een wedstrijd of een clinic of weet ik het wat...