Euhm, allez dan eh ^^* Nerveus, onder voorbehoud eh...*slik* Ik ga mij belachelijk maken gelukkig kan ik op Bruine rekenen om de boel nog wat te redden... Maar we warmen toch op over lage sprongetjes eh?
Maar nee Yuna, wat zou ge u nu belachelijk maken? En ik denk dat er wel met lage sprongen begonnen wordt hoor Geen panieeeeeek seg, we zijn toch met belgenbokkers onder elkaar? Dan wordt er niemand uitgelachen e
En als L'Amour het die dag in hare bol krijgt, denk ik dat we meer naast de hindernissen gaan lopen dan erover al een geluk dat die niet stopt voor een hindernis, maar er gewoon langs loopt
Nee, Tessa, wij lachen niet in ons knuistje, wij lachen hardop om onze eigen mislukkingen * ziet Tessa al lachen omdat L'Amour tussen hindernissen doorcrosst *
Ja jong, ma da is echt lachwekkend (achteraf toch, op de moment zelf ni ze): ge ziet L'Amour dan echt zo denken 'ge denkt toch écht ni da IK daarover ga e??' Dan zit ik daar: tjaaaaah Jawel eigenlijk, maar bon
Ze springt goed hoor, maar ze moet er zin in hebben Meestal heeft ze er zin in, maar af en toe ... Als er te veel van haar gevraagd wordt (van waar kennen we dat he), dan kan ze wel eens tegendraads zijn.
Zottekes Allez Tessa en ik gaan zorgen voor komisch vermaak dus
Vraagske, is dat goed dat we al van 's ochtens vroeg afkomen? Dat 't lekker rustig is op de baan en we op ons gemakje de weg kunnen zoeken (we hebben geen gps, wel tenzij Leen mee wilt rijden dan hebben we er ergens wel eentje )
't zal er echt vanaf hangen yuna, maar als ik niet meekan hoop ik tegen die tijd die route toch al enkele keren afgelegd te hebben en dan zal ik wel voor een uitgebreide routebeschrijving zorgen (wel nog eens achter vragen tegen die tijd ) anders moet ge eens aan Vicky vragen (maar die rijdt ook gewoon achter Toos aan)
Voor mij zal het wsl komen kijken worden. 't Is een beetje serieus misgelopen tussen mij en Olga, dus meerijden zal er niet inzitten. maar ik kan altijd fotograaf komen spelen.
Leen, wij vinden het zo ook wel ze (gewoon langzamer en met wat meer gezoek) twas maar om u nog een reden te geven om mee te komen Allez routebeschrijving altijd welkom moest je echt niet meekunnen, maar we slepen u liefst gewoon mee
Van Heist ga je best naar Mechelen, simpel weg ene steenweg volgen en plaatjes Mechelen en van daaruit hangt het ervan af of je met of zonder paard komt
Ahja, ik ga Texas er tijdelijk weer uitzwieren meisjes, nog even zien hoe het evolueert met zijn hoefbevangenheid