Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Catlover_ schreef:Ik net tegen me ouders vertelle,,blijven ze lekker heerlijk doorzeuren dat je met bepaalde dingen wel iets hebt..ik heb eigenlijk niet erg goed geluisterd maarja
stellert schreef:dit is de site waar alle info. opstaan over ruiterbewijs ect. http://www.ruiterbewijs.nl/srr/index.php hoop dat het wat is;)
JoyCiej007 schreef:Helaas; ik ben een echt crossmensmaar bij gebrek aan een paard is het voor mij dus niet mogelijk om dan mee te gaan
(ja of ik moet Otje meenemen, zij onder de hindernis door en ik erover)
Smeejj schreef:Je kan mee op Hester?
_Catlover_ schreef:Ooja zal ik een nieuwe topic openen voor mensen die mee willen met een grote buitenrit naar de bossen van Bathmen bij die Cross?
Zodat we een beetje overal kunnen springen enzv!
JoyCiej007 schreef:Ghehe; over springen met Otje gesproken: was laatst bij mijn oppaskindjes..... :
jochie van 6 vraagt geinteresseerd: 'Goh Joyce....... jij rijdt toch met Otje en zo'n koetsje erachter, toch?'
Ik: ja, dat klopt
Hij: Maar ehm, rijd je dan ook 'grote paarden'?
Ik: ja dat doe ik ook, alleen niet zo vaak meer als eerst
Hij: en en kun je dan ook zo over 'van die dingen' springen?
Ik: ja... dat kan ik ook..... dat is echt leuk om te doen hoor..
Hij: doe je dat met Otje dan ook?
Ik: ....Wat?
Hij: 'ja zo springen...... dan zet je Otje voor de koets en dan ga je over van die hekken springen'![]()
ghehehe heb hem toen maar uitgelegd dat je met een koetsje niet echt kan springen....
![]()
JoyCiej007 schreef:;) Nee, van mijn eigen oppaskindjesMijn moeder past op Tess en Jonas
appelbolfan schreef:mogen shetjes ook meeaan de fiets/hand, ze kan hard lopen en ik kan hard fietsen
(alleen kan ik niet remmen, maar laten we het daar maar niet over hebben..
)
appelbolfan schreef:kej danwaar houden jullie het gewoonlijk dan? Als het niet verder dan 5 kilometer van diepenveen is, scharrel ik er wel gewoon naar toe met aps
![]()
en anders staat de trailer klaar
o ja.. mij komt iedere datum uit