Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bientoi schreef:Ik wou jullie ff vertellen dat je niet meer in het park mag rijden. Een vrouw ging vandaag in het park rijden en werd aangehouden door de politie en voilà een boete van 30 euro aan der broek. Je mag niet meer rijden daar en vooral niet meer op het fietspad.
Ik wou jullie dit ff melden.
kimmie16 schreef:nog even een aanvulling het mag volgens mij als je maar niet je poep midden op laat liggen. je kan het b.v het gras/bosjes intrappen
Esmeralda schreef:Hou de eer aan ons zelf, stap gewoon even af en schop het in de berm. Bovendien en wees eerlijk, een paardenhoop is nou eenmaal groter dan een hondedrol. En ja een hondedrol is viezer, maar daar word niet naar gekeken. Weet iemand wie die vrouw in kwestie is met de bekeuring. Bovendien er staat NERGENS en dan ook NERGENS dat paarden verboden worden in het park. Wel staat er bij het surfmeer een bordje met een verbod, maar dat geld voor het water.
**mochten wij vrijdag de politie tegenkomen, aa dan niet met zijn alle zitten bleren, maar laten er 2 het gesprek voeren. Zijn het agenten die heel erg op de bonnen zitten, dan schrijft hij ons maar op, dan sturen we met zijn alle in 1 pakket alle bekeuringen naar de afzender met een brief erbij.**
misz_kelly schreef:@ Esmeralda
ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar ik ben wel berijd dat ik er dan 1 meeneem op de fiets achterop...
maar zend maar een pb wat je ervan vind
Citaat:Even voor de mensen van the king stables, Sas en ik hadden het idee om om 12.00 uur te vertrekken van stal. Is dat wat??