Er zou eens geïnformeerd kunnen worden bij de kleinere vliegvelden o.a. Lelystad, of die morgen kleine vluchten op de rol hebben staan, o.a. luchtfotografen en hobbyvliegers. Mogelijk dat hun route boven Castricum e.o. gaat. Dan zou je kunnen vragen of ze misschien een blik kunnen werpen op het gebied.
Echt geen rare tip hoor in het verleden werd daar wel vaker gebruik van gemaakt !
ja dat is idd een slim plan van dosator... hopelijk vinden we haar morgen.. ze deden er op de radio btw wel beetje scraal over... hopelijk komt er wel een tip binnen op de radio ..of iemand haar gezien heeft of iets...
mensen, ik ga offline, moet echt gaan slapen andes ben ik morgen weinig waard (ben nog aan het herstellen van een goede griep). zodra ik morgen wat weet en een invaller heb kunnen regelen, kom ik alnog die kant op, misschien samen met Kiko.
Ik heb het bericht verstuurd naar alle emaillijsten waar ik lid ben en ook gevraagd of diegene het weer verder wil verspreiden. Helaas het enige wat ik op het moment kan doen, behalve natuurlijk ook duimen dat het paard zo snel mogelijk gevonden wordt.
pff ik werd gewoon zenuwachtig tijdens het doorlezen van dit topic! wat verschrikkelijk zeg! ik wou dat ik in de buurt woonde. Ik ken de hele omgeving niet dus voor mij heeft het geen zin om te helpen. Nou ik kan dus niet meer doen dan alleen hopen en iedereen veel succes wensen tijdens de zoektocht!
Wat een verschrikkelijk verhaal.. heb alles gelezen!! Als ik kon morgen, kwam ik zeker mee helpen zoeken, maar ik heb een zware griep te pakken!! Ik hoop dat ze snel word terug gevonden!! Ik hou zeker dit topics in de gaten!!! Femke heel veel sterkte met zoeken, ik hoop dat je een beetje kan slapen!!
mensen jullie meoten wel een centraal meldingpunt hebben, anders gaan sommige zoeken op plekken waar net andere zijn geweest. Er moet iemand de boel gaan cordineren.
Mensen, wie komt er morgen langs amstelveen of woont hier in de buurt, en gaat morgen die kant op? Want dan zou ik kunnen helpen... heb nu geen vervoer...
Ik had Zondag gelijk moeten gaan zoeken toen ik het hoorde tijdens de rit....
Lieve Frank, we hebben zondag met zijn twaalven gezocht en hem niet gevonden. Heb daar a.j.b geen schuldgevoel over. We gaan Sicco gewoon vinden hoor! Morgen, hoop ik.
Nog even voor de duidelijkheid. - We hebben een centraal meldpunt morgen, Johannas hof in Bakkum - we sturen mensen gericht weg - we maken een telefoonlijst - bijna alle media is ingelicht (radio, tv, internet, krant etc , etc) - politie in de regio's bij het duin zijn ingelicht - boswachters en srandwachten zijn ingelicht - bijna alle maneges en pensionstallen zijn opgebeld
En ja Sicco moet ergens zijn. En hij komt wel terecht. Dravers zijn bikkels die redden zich wel.
O ja, iedereen die gaat helpen alvast heel erg bedankt. Ik denk dat ik dat wel namens Femke (en haar moeder) kan zeggen.
Fransje,probeer in contact te komen met speurhonden groepen.Hondescholen die pakwerk doen hebben meestal een speurhonden groep ook.Bel gewoon eens een paar hondescholen af.Onze hond is nog niet goed genoeg anders kwam ik zeker helpen.
Vanaf 12 uur kan je je melden bij Johanna's hof in Bakkum. Degene die daar zit wijst jou dan, dm.v. een kaart van het gebied, een zoekgebiedje aan. Telefoonnummers worden daar doorgegeven. Verder blijft er iemand on-line. Mocht het paard gevonden worden dan staat dat zo snel mogelijk op het forum.