Frisia's Snow Wind:

Springbourne Charmer:

Lacy Trydar:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:NadjaThaBest schreef:shanna ben je nog levend de ring uit gekomen ?
Ghehe dat ga je je bijna afvragen ja.
Wat een bok
idylle schreef:ik ben ook geweest en idd brennin was ook mijn favotiet
alleen ben helemaal de boktmeeting vergeten![]()
![]()
maar ik vond het wel een super ervaring
heb altijd met kwpn'ers gewerkt en gereden enzo en sinds kort doe ik dus welsh k pony's rijden enzo
misschien hebben sommigen van jullie mij wel gezien had een bordeaux rode bodywarmer aan en daaronder een spijkerjas en had mn zoontje bij me
ik vond trouwens van de welshjes de vos het mooiste die 3de is geworden
groetjes idylle
youngster schreef:Jij bedoel Morgenland's Fabian??
Daar vond ik dus echt helemaal niks aanBodo was mijn favoriet, maar dat is al een tijdje zo, die kan zoo enorm lopen
Shanna reed ook erg netjes, Hilbert was af en toe wel een beetje stout
idylle schreef:@tha_niekje ik denk dat ik jullie dan wel gezien heb toen ik eraan kwam lopen stonden er idd 2 mensen bij P P
Royaltjuh schreef:Zooow, wij (jody en ik) zijn ook weer thuis. Waren lange maar wel leuke dagen! We waren pas rond 21.00 thuis, dus zo maar es slaapie doen... Onze hengst is niet door, jammer genoeg maja...nies an te doen
De meeting was wel grappig, allleen stuk rustiger dan voorspeld. Degene die wij nog gemeet hebben zijn ong. Yorick, Klaasjuhhh, Nannes, Jamielover, Keresa, NadjaTheBest, Shanna16, Tha_niekje, Jetski, Bertus, Westernfreak, Lienet, Joostvangestel, TequilaRos, Dyonne (gezien maar niet gesproken). Maar geloof dat we nogal wat mensen gemist hebben dan. Maarem, waarwaren jullie dant idjens de meeting, als je er wel hebt gekeken? Wij warene rwel hoor, direct in de pauze
youngster schreef:Dat was hem idd Tha_NiekjeVolgens mij stonden zijn eigenaren ofzo achter mij toen hij moest. De blaten dat hij zoooo geweldig was.
Kom ik aan mijn mijn opmerkingen dat ik hem te strak vond in zijn rug en te weinig los in de beweging, iets wat Zico dus wel had IMO.
En de jury vond dat dus blijkbaar ook, wel grappig
youngster schreef:Red Prince heb ik net gemist helaas. Die was al eerder aan de beurt geloof ik, ze waren net aan het afzadelen toen ik kwam
Boginov doet mij ook niks
Heike schreef:Ik ben ook geweest, maar weinig bokkers gezien. Ik had mijn boktpetje nog wel op. Wel weer met Joost bijgekletst en Sjoert gezien.
Enne Brenin is top!