CHK NWPCS 10/11 Februari 2006

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Westernfreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 00:25

Een indruk van de A-hengsten:

Frisia's Snow Wind:
Afbeelding

Springbourne Charmer:
Afbeelding

Lacy Trydar:
Afbeelding

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 02:27

Sjoert schreef:
NadjaThaBest schreef:
shanna ben je nog levend de ring uit gekomen ?

Ghehe dat ga je je bijna afvragen ja.
Wat een bok

Wat een bok? Pardon?
Dat viel nog wel mee, hahaha je had mijn vorige pony moeten zien

Maar ik heb het overleefd ja, afgezien van een bok die Sjoert heeft vastgelegd (zei ie) heeft Hilbert zich superduper gedragen, ben heel trots op hem en kon hem redelijk fijn rijden.

We werden als 2e geplaatst en dat vond ik wel heel netjes aangezien de nr 1 gereden werd door een Duitse GP amazone

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 09:23

ik ben ook geweest en idd brennin was ook mijn favotiet
alleen ben helemaal de boktmeeting vergeten
maar ik vond het wel een super ervaring
heb altijd met kwpn'ers gewerkt en gereden enzo en sinds kort doe ik dus welsh k pony's rijden enzo
misschien hebben sommigen van jullie mij wel gezien had een bordeaux rode bodywarmer aan en daaronder een spijkerjas en had mn zoontje bij me
ik vond trouwens van de welshjes de vos het mooiste die 3de is geworden
groetjes idylle

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 11:29

Zo... ik ben ook weer in leven...
Gisteravond (vannacht eigenlijk) pas terug gekomen... We zijn na de keuring nog bij iemand in Apeldoorn langs geweest... Lekker uitgebreidt gegeten en alles... dus vroeg terug lukte niet meer

Maar Jitske en ik hebben ook echt genoten!!!! Shanna en Hilbert waren super!!! (ik zal je de foto's asap sturen, Shanna )
Ook de volle broer van Power was echt een mooiert!!! Hij ging er helaas wel uit bij de 2de bezichteging, maar hij staat uitgebreid op de foto

@ idylle, weet niet of we jou gezien hebben, maar we hebben Peter Pan nog even bij de trailer gezien en ook nog wat gevraagt aan mensen die erbij waren... Vond het echt super hoe zo'n oude hengst nog zo kon sjouwen in de ring!!!

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:18

@tha_niekje ik denk dat ik jullie dan wel gezien heb toen ik eraan kwam lopen stonden er idd 2 mensen bij P P

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:21

idylle schreef:
ik ben ook geweest en idd brennin was ook mijn favotiet
alleen ben helemaal de boktmeeting vergeten
maar ik vond het wel een super ervaring
heb altijd met kwpn'ers gewerkt en gereden enzo en sinds kort doe ik dus welsh k pony's rijden enzo
misschien hebben sommigen van jullie mij wel gezien had een bordeaux rode bodywarmer aan en daaronder een spijkerjas en had mn zoontje bij me
ik vond trouwens van de welshjes de vos het mooiste die 3de is geworden
groetjes idylle

Jij bedoel Morgenland's Fabian??

Daar vond ik dus echt helemaal niks aan Bodo was mijn favoriet, maar dat is al een tijdje zo, die kan zoo enorm lopen

Shanna reed ook erg netjes, Hilbert was af en toe wel een beetje stout

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:36

youngster schreef:
Jij bedoel Morgenland's Fabian??

Daar vond ik dus echt helemaal niks aan Bodo was mijn favoriet, maar dat is al een tijdje zo, die kan zoo enorm lopen

Shanna reed ook erg netjes, Hilbert was af en toe wel een beetje stout

Morgenland's Fabian vond ik idd ook niks onder het zadel...

Bodo, ja, kan goed lopen, maar spreekt me ook niet ontzettend aan

Hilbert stout?? geloof dat Shanna heel blij was dat hij nog aardig rustig heeft gedaan

Ik vond Keulse Hoeve's Zico ook wel heel erg stoer onder het zadel!!!! (maar ja, heb ook een zwak voor dat beestje )

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:37

idylle schreef:
@tha_niekje ik denk dat ik jullie dan wel gezien heb toen ik eraan kwam lopen stonden er idd 2 mensen bij P P

twee meisjes?? 1 hele lange en 1 iemand van iets normalere lengte??

Rhyddid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:39

't werd gisteren wel erg laat zeg! Want de A'tjes (2e bezichtiging) waren bijna als laatst!
Bij boktmeeting waren trouwens ook niet zo veel mensen!
Maar het waren wel 2 leuke dagen...

xxx

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 12:43

Zico vond ik idd ook erg leuk, geen idee tegen wie hij moest ( donerbruintje) maar die vond ik erg strak gereden, was leuke pony alleen dat neusje moest er meer uit, hij liep nu gewoon in 2 stukken.

Voor bodo heb ik een zwak, die heeft zoveel lossigheid in dat lijf, dat zie je niet snel.

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 13:01

De boktmeeting was idd rustig...
Vrijdags waren wij er pas wat later (waren een aantal alweer weg)
Zaterdag kwamen er wel heel veel niet opdagen

Zico reedt geloof ik tegen Wester Aikema's Cedric...

Ja, Bodo kan wel super lopen, maar vind zijn exterieur niet echt bijzonder, en ja, zoals ik al zei, hij spreekt me niet ontzettend aan
Maar iedereen heeft zijn eigen smaak natuurlijk

idylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 13:48

@tha_nieke jah dat kan wel kloppen 1 ervan had bruin haar op een staart en jullie stonden met bob wouda de eigenaar te praten

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 13:57

Dat was hem idd Tha_Niekje Volgens mij stonden zijn eigenaren ofzo achter mij toen hij moest. De blaten dat hij zoooo geweldig was.
Kom ik aan mijn mijn opmerkingen dat ik hem te strak vond in zijn rug en te weinig los in de beweging, iets wat Zico dus wel had IMO.
En de jury vond dat dus blijkbaar ook, wel grappig

Noraly_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 14:02

Royaltjuh schreef:
Zooow, wij (jody en ik) zijn ook weer thuis. Waren lange maar wel leuke dagen! We waren pas rond 21.00 thuis, dus zo maar es slaapie doen... Onze hengst is niet door, jammer genoeg maja...nies an te doen
De meeting was wel grappig, allleen stuk rustiger dan voorspeld. Degene die wij nog gemeet hebben zijn ong. Yorick, Klaasjuhhh, Nannes, Jamielover, Keresa, NadjaTheBest, Shanna16, Tha_niekje, Jetski, Bertus, Westernfreak, Lienet, Joostvangestel, TequilaRos, Dyonne (gezien maar niet gesproken). Maar geloof dat we nogal wat mensen gemist hebben dan. Maarem, waarwaren jullie dant idjens de meeting, als je er wel hebt gekeken? Wij warene rwel hoor, direct in de pauze

IK WA ER OOK!!

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 15:21

youngster schreef:
Dat was hem idd Tha_Niekje Volgens mij stonden zijn eigenaren ofzo achter mij toen hij moest. De blaten dat hij zoooo geweldig was.
Kom ik aan mijn mijn opmerkingen dat ik hem te strak vond in zijn rug en te weinig los in de beweging, iets wat Zico dus wel had IMO.
En de jury vond dat dus blijkbaar ook, wel grappig

Cedric maakte op mij idd ook helemaal geen indruk... maar dat deed hij 's ochtends aan de hand ook al niet...
Maar ik heb hem niet uitgebreid bestudeert, want ik had voornamelijk oog voor Zico

Ik vond trouwens Red Prince onder het zadel wel wat tegenvallen, hij was nog echt jong onder het zadel... Aan de hand vond ik hem wel super!!!! Terecht Kampioen van de NWR geworden (en vind hem mooier dan zijn oom Boginov!!! veel meer uitstaling)

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:09

Red Prince heb ik net gemist helaas. Die was al eerder aan de beurt geloof ik, ze waren net aan het afzadelen toen ik kwam

Boginov doet mij ook niks

AniekR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:25

youngster schreef:
Red Prince heb ik net gemist helaas. Die was al eerder aan de beurt geloof ik, ze waren net aan het afzadelen toen ik kwam

Boginov doet mij ook niks

Ik zag Boginov later nog op de vrachtwagen staan en hij heeft ook gewoonn geen uitstraling in zijn hoofd... als je Red Prince daarbij ziet, die heeft dat wel...

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:31

Zal binnenkort eens naar een hengstenshow gaan waar hij loopt. Red Prince heb ik nog niet zien lopen, maar kan me wel herinneren dat hij heel fijntjes gebouwd is.

lageveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:24

Heike schreef:
Ik ben ook geweest, maar weinig bokkers gezien. Ik had mijn boktpetje nog wel op. Wel weer met Joost bijgekletst en Sjoert gezien.

Enne Brenin is top!

Jammer Heike, ik heb regelmatig uitgekeken en gezocht naar een groen petje (had ik gehoord) en op een gegeven moment zelfs even "gespot" aan de korte zijde waar we elkaar (in 2001) samen met Bart en aan de vooravond van "Bokt" voor het eerst ontmoet hebben.
Even later, zo ongeveer tijdens het eind van de A keuring zaterdag nog uitdrukkelijk gezocht, maar je niet meer gezien.

@ Sjoert: Heb je Westernfreak wel gezien dan ? Die had me best even op jou kunnen wijzen bedenk ik me opeens want jullie kennen elkaar van de weegsessie.

Heike
Mede-oprichtster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:03

Ik heb jou ook gezocht, maar niet gevonden. Volgende keer even 06 nummers uitwisselen dus..

Maarre mag ik de foto's van de verschillende mensen gebruiken? Zet je eigen naar erbij als je wilt.

Heike
Mede-oprichtster

Re: CHK NWPCS 10/11 Februari 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:05