komende zomer met een groep op trektocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:44

haha ja idd. Maar als we alleen met de tent 1 nacht kunnen dan kunnen we netzo goed naar De Maesberg gaan, dan staan de paarden bij ons op het erf. Maar ik zoek nog even verder en anders moeten we maar kijken wat we doen! Kampeermiddel is denk ik idd tent, caravan of camper.

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:52

ja maar er staat dus inclusief kampeermiddel en verder staat er niet bij of we die tent / camper / caravan dus erbij krijgen dat bedoelde ik;-)

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:12

ahh oke... nee, die moet je zelf meenemen lijkt mij!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:15

@ Sabien, wil je dan even je rekeningnummer doorgeven aan iedereen dan kunnen we het overmaken! Maar misschien handig om nog weekje te wachten met overmaken om te kijken wat er nog meer bijkomt?

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 21:34

het maakt mij niets uit, tentjes nemen weinig ruimte in, kunnen we zo in de tas proppen (mijn tweepersoontentje iig wel) dus het maakt mij neits uit:P
shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 23:53

Ja mischien is een weekje wachten wel handig ja!

De Kleine Pol hoeven we nu nog niets te betalen maar die willen 4 weken van te voren het hele bedrag op hun rekening hebben. Maar dat heeft dus geen haast, dat doen we wel ergens in Juli! En voor het overbrengen rekenen ze ook niets (tenzij het heel ver weg word, maar dat zal wel niet!)!

Van Camping Boszicht heb ik nog steeds niet gehoord! Ik zal hun morgen weer proberen te bellen.

En zullen we dan gewoon De Maesberg doen? Die ligt gunstig is goedkoop, we moeten dan dus alleen wel tentjes menemen en opzetten! Als iedereen zo snel mogelijk wil laten weten of die dat oke vind dan kan ik daar ook reserveren!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:07

Boszicht heeft op 14 augustus nog maar 1 blokhut!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:09

Een optie is om de trektocht te beginnen op de Veluwe Ranch of ook bij boszicht in een tentje te gaan...........

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 00:29

Maar eigenlijk lijkt mij dat niet echt dat gedoe met die tentjes, dan moet je eigenlijk ook weer stoelen en tafel mee slepen. Mischien kunnen we het zo doen dat het grootste gedeelte van de groep begint bij De Veluwe Ranch. Alleen ik, Renske (omdat wij te paard gaan vanaf onze eigen stal) en Shannon en Rukaro 1 dag eerder beginnen bij Camping Boszicht?? We kunnen dan evetueel aan het einde van de toch 2 dagen bij Boszicht blijven zodat we toch nog de dagtocht van de postbank kunnen rijden! Of we blijven bij De Kleine Pol een nachtje langer...........Dat lijkt mij op zich ook wel leuk!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 13:24

waaaaaaaah, sabine, ik snap er niets van!
waar verzamelen we dan? want als we verzamelen bij de veluweranch, maar wij hebben die dag dan al vanaf boszicht naar veluweranch gereden, dan kunnen we niet nog een dagtocht gaan doen.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:06

Ik heb eindelijk bericht gehad van Boszicht en we kunnen er een caravan bij huren! Dat doe ik dus maar. Ik mail ze nu meteen terug!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:15

Nu hebben we dus als begin punt toch gewoon Boszicht! Ik heb gereserveerd! Op 22 augustus waren er wel gewoon 2 blokhutten. Hij moest alleen nog even kijken hoe we dat met de paarden gingen doen omdat er al veel paarden liepen in de periode, maar hij had waarschijnlijk wel een oplossing!

aletniessen

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:07

wij zitten sinds kort ook aan de veluwetrail met overnachting, voor groepen richten we tenten in heel gezellig. Je kunt hier super rijden. Je hebt hier geen ruiterbewijs nodig.
www.stoeterijwillemien.nl

sabien

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 21:13

aletniessen schreef:
wij zijn een nieuwe stal aan het opzetten, is van de zomer klaar, zitten aan de Veluwetrail, en vele kilometers ruiterpad echt super.
www.stoeterijwillemien.nl

Dat had je al gemeld, maar geeft niet hoor ! We hebben geen interesse, we hebben de tocht al uitgezet en geboekt!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:42

Dus nu staat alles intussen vast? Of elkgeval zo goed als? Maar is van De Measberg goed terug te rijden naar Boszicht of dan langs mijn stal dan?

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 22:47

@ rukaroo,
m'n pa gaat naar een ander bedrijf en krijgt dus een andere, lichtere auto. hij kan dus niet twee paarden op een tweepaarstrailer meenemen, ik hoop dat je ander vervoer kan regelen...! :'(

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:49

Het eind (tussen Kleine Pol en Boszicht) staat nog niet vast, omdat nog niet iedereen heeft laten weten wat die nou de beste optie vind!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 22:50

@ sabien,
het maakt voor mij helemaal NIETS uit,

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 22:54

Mij maakt ook niks uit denk ik...

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 23:10

Hahaha denk je........ Als het je wel iets uitmaakt moet je het gewoon zeggen hoor!!

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:32

Ja ik denk dat niks uitmaakt als qua kosten en verblijf niet zo veel verschil is, maar weet bij beide niet meer wat het was. Maar ik ga wel even op die site van beide proberen te kijken. Dan heb ik een echte mening denk ik.

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 19:40

Camping Boszicht is volgens mij wel veel goedkoper, campeer je maar dan rond 10 euro p.n. voor jezelf en bij die andere 45 p.n. (of is 45/2?) Maar De kleine pol ligt denk ik weer leuker. Maar als zo groot prijs verschil is lijkt me Boszicht beter, vooral omdat we ook bij Measberg ook moeten camperen, nemen we de tenten niet maar voor 1 nacht mee. Trouwens ook de paarden stallen is bij Boszicht wat goedkoper. Maar ik weet niet wat de rest vind??

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:26

Maar bij Boszicht staat het toch ook al vast! Alleen gaan we daar niet camperen maar verblijven we in een blokhut en caravan! Of bedoel je juist dat we beter kunnen camperen bij Boszicht, dan dat we daar in een blokhut en caravan gaan?

Dit staat dus vast:
13 augustus: Camping Boszicht, 1 blokhut + 4 paarden (voor diegene die eerder gaan)
14 augustus: Camping Boszicht,1 blokhut 1 caravan + 8 paarden
22 augustus: Camping Boszicht 2 blokhutten + 8 paarden
15-18 augustus: Veluwe Ranch, 2 x 4 pers. kamer + badkamer +8 paarden
19 + 20 augustus: De Kleine Pol, de pipo-wagen, blokhut en 2 pers. kamer + 8 paarden

We moeten dus alleen nog iets hebben voor de 21ste.
opties:
Stal Mansour (is vrij duur)
De Maesberg (moeten we met tentjes slepen + voor 1 nacht opzetten en afbreken)
Stal van Renske (ligt vrij ver)

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:34

Ik heb het nog even bekeken en het is denk ik wel te doen om vanaf De Kleine Pol naar renske te rijden (wel tegen de 35/40km denk ik). Maar vanaf Renske is het maar ong. een uurtje rijden naar Camping Boszicht. Maar mischien dat renske nog een leuk rondje weet dat we vanaf haar eerst kunnen rijden, voor we richting Camping Boszicht gaan?

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:03

sabien schreef:
Het eind (tussen Kleine Pol en Boszicht) staat nog niet vast, omdat nog niet iedereen heeft laten weten wat die nou de beste optie vind!

Owh kijk lezen is ook een kunst. Ik dacht kiezen tussen Kleine Pol en Boszicht maar de overnachtingsplek ertussen bedoelde je

Maar bij mijn stal is misschien wel makkelijk want dan zal ik van de week wel langs die camping gaan om te reserveren en eerst even vragen wat het kost. Maar dan zou ik vast tenten op stal kunnen leggen dan hoeven die niet de hele route achter ons aangebracht worden.

En ik weet wel een route/omweg om weer naar eindpunt te rijden dan. Ken ik daar aan eind ook goed de weg, heen rijden naar De kleine Pol, dan op eind van mijn stal erheen rijden, en daarna ook weer terug. En als me paard en ik het niet meer trekken kunnen we ook laatste 2 dagen overslaan dus dat is wel makkelijk.

Oja en tandarts is geweest en me paard word dit jaar 6, dus leeftijd is gelukkig echt geen probleem !!