Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mietje schreef:Dit keer graag wel zonder 10 kilo zout
(dat overigens onderin de bak zat geplakt)
amsolusa schreef:ik mag ook blijven slapen van mijn mama...volgens mij kun je ook een retourtje onbeperkt doen tog? want als ik 2 enkeltjes moet kopen ben ik 60 euro kwijt
Talisa schreef:Hmm nou zoeken jullie alle kosten maar lekker uit, komen we hier delen we het totaalbedrag door 8 en zorgen we ervoor dat iedereen evenveel betaalt!Komt goed.
En ja jullie kunnen blijven slapen hoor, plek genoeg![]()
Wat gaan we doen dan dat weekend ?![]()
Sowieso gourmetten en film kijken enzo he![]()
Naja en natuurlijk alles plannen voor de vakantie
LauraMc schreef:Kijken we 'Dude where's my car?' of 'Wedding Crashers'? Of 'Braveheart' *vork*
*volcano* schreef:Ik neem mijn TH video wel mee![]()
Das voor ieder wat wils; voor de een is t nl horror, voor de ander komisch en voor weer een ander is het beeld materiaal om bij weg te zwijmelen en kwijlen.![]()
Citaat:Talisa: 0 euro.![]()
Mencis: 0 euro. (of kost fietsen wel iets?)
Mietje: ..
Flew: ..
LauraMC: ..
Amsolusa: ..
Laska: ..
*volcano*: ..
Talisa schreef:*volcano* schreef:Ik neem mijn TH video wel mee![]()
Das voor ieder wat wils; voor de een is t nl horror, voor de ander komisch en voor weer een ander is het beeld materiaal om bij weg te zwijmelen en kwijlen.![]()
DAT komt dus niet mijn huis in he![]()
![]()
Foei, je zou afkicken![]()
Maarre, als iedereen even z'n totaal kosten hier neerzet, delen we het ff enzoo.Citaat:Talisa: 0 euro.![]()
Mietje: ..
[edit: we delen toch alleen de treinkosten? of willen jullie de buskaarten ook gaan delen
want dan zijn Evelyn enzo ook 0 euro
![]()
naja zeg het maar]
mencis schreef:Fietsen is vet duur.. Even dat je het weetIk eis voor die 8 minuten wel geld hoor
![]()
Waar gaan we eigelijk slapen ta? Mag ik in het bed
Talisa schreef:*volcano* schreef:Ik neem mijn TH video wel mee![]()
DAT komt dus niet mijn huis in he![]()
![]()
Foei, je zou afkicken![]()
Maarre, als iedereen even z'n totaal kosten hier neerzet, delen we het ff enzoo.Citaat:Talisa: 0 euro.![]()
Mietje: iig 6 euro..
[edit: we delen toch alleen de treinkosten? of willen jullie de buskaarten ook gaan delen
want dan zijn Evelyn enzo ook 0 euro
![]()
naja zeg het maar]
Laska schreef:Weet iemand naar welk station ik moet reizen? Dat kan ik exact uitzoeken hoeveel mijn kosten zijn.
O, nog wat leuks, ik ga naar Indoor Brabant, helpen bij de stand van Nilette ik ben zoo blij en ik heb zin!!!![]()
![]()
(datsjuteffeweet)