Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quirinake schreef:jakary1511 schreef:@kim: breng je misschien die vosse merrie mee?
Wie weet...wie weet
Idra schreef:Ik hoop dat mijn vervoersprobleem tegen april opgelost is, anders weet ik niet goed hoe ik ga meedoen...
JoeyBabe schreef:Ik heb de mogelijkheid om met Othello te komen. Stephanie regelt zelfs vervoer en al voor me !
Maar ik ben aan het twijfelen of het wel de moeite is. Ik sta helemaal niet zo ver qua niveau. Ik zou het wel doen voor de ervaring. Om ook eens met Otti op vreemd terrein te rijden.
*dilemma*
Is er nog plaats eigenlijk ?
Tyrza schreef:We hebben er weer een deelnemer bij, namelijk Nick Jacobs. Hij doet mee in de Prix St George met het paard Rembrandt.
Momenteel heb ik 17 deelnemers en dus nog 1 plaatsje over. Hierna zal ik een reservelijst aanleggen voor eventuele annuleringen
saartje39 schreef:Hoe ga je dat dan met de groepen doenwant ik denk niet dat er nog iemand in het lijstje was die Prix St George reed
![]()
Tyrza schreef:saartje39 schreef:Hoe ga je dat dan met de groepen doenwant ik denk niet dat er nog iemand in het lijstje was die Prix St George reed
![]()
Ik zal hem in 1 van de laatste groepen indelen, bij overige deelnemers in de Z klasse