Mik_ schreef:Woeeeeeeeei Arena was kicke
Jaa daar heb ik ookal verhalen overgehoord

Ga ik binnenkort ook nog een keer heen met vriendin is dat leukk daar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mik_ schreef:Woeeeeeeeei Arena was kicke
meiske16 schreef:Mik_ schreef:Vanaaf Arena
Arena?
@!$#%%@ tent...
Hoe was het?
Lisanne1 schreef:Ik wil sowiezo 4 maart naar de radstake als ik kan want me moeder is de volgende dag jarig.
Maar dan gaan er nog meer bokkers als het goed is (Irene2 & Machie).
twipsy25 schreef:jaaaaaaaaaa zaterdag maar weer eens Stake voor de verandering...
meiske16 schreef:Lisanne1 schreef:Ik wil sowiezo 4 maart naar de radstake als ik kan want me moeder is de volgende dag jarig.
Maar dan gaan er nog meer bokkers als het goed is (Irene2 & Machie).
Ja?
Oke,dan ga ik vast en zeker ook wel!
Misschien dat we die datum dan wel even vast kunnen zetten als boktmeeting!
meiske16 schreef:twipsy25 schreef:jaaaaaaaaaa zaterdag maar weer eens Stake voor de verandering...
Je bent gewoon vastgeroest!
Net als ik!
Alleen ik ga over 1,5 week!
Dan heb ik mijn tentamen gehad = Feesten!!
twipsy25 schreef:ja volgens mij heb ik het Radstake virus aardig te pakken!! Het blijft gewoon een onwijs gezellige tent..
meiske16 schreef:Jij ook!
Zeg je het even tegen Irene en Machie?
Lisanne1 schreef:Jaa idd dat valt wel altijd tegen.. Als je iemand kwijt bent duurt het vet lang voor je die weer gevonden hebt.
.
twipsy25 schreef:Lisanne1 schreef:Jaa idd dat valt wel altijd tegen.. Als je iemand kwijt bent duurt het vet lang voor je die weer gevonden hebt.
.
Haha heb je daar ervaring mee ja... Gewoon diegene heeeeeeeeeel goed in de gaten houden!!En anders wordt het inderdaad lang zoeken..
twipsy25 schreef:1,5 uur? Zo groot is de stake toch niet??Lisanne1 schreef:Jaa idd dat valt wel altijd tegen.. Als je iemand kwijt bent duurt het vet lang voor je die weer gevonden hebt.
.
Haha heb je daar ervaring mee ja... Gewoon diegene heeeeeeeeeel goed in de gaten houden!!En anders wordt het inderdaad lang zoeken..
Hahah jaa; Heb gewoon anderhalf uur lopen zoeken.
en bellen we hadden nergens bereik en van diegene die wel bereik hadden had ik het nummer niet.. Heel slim dus.
Maarjaa uiteindelijk vind je elkaar wel want je spreek zolaat een tijd af als je weer naar huis moet.
twipsy25 schreef:had je geluk dat je dat afgesproken had, want dat is bij ons al eens misgegaan, en dan moet je alleen naar huis.... Das minder!!
twipsy25 schreef:Nee maar wel druk toch meiske16 ??
twipsy25 schreef:ja klopt de skihut is inderdaad wel aan de kleine kant.....
maar ja das ook wel weer knus aan de andere kant. hahahaha!