dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mloesj

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:15

wat een geregel allemaal
maar ARNOUD *hoofdletters om aandacht te trekken tussen alle berichten Tong uitsteken * Blondy_love, mijn vriendin en ik kunnen dus met jou mee in de auto? als t erg krap word kruipen we wel bij elkaar op schoot. maar dat zou wel heeeel errug fijn zijn, want ik weet niet of er een bus gaat naar Zijen en of die Überhaupt op ons schema gaat...en dan nog 1.5 km lopen naar rosworld.. k denk niet dat we dat zouden redden qua tijd. maar als we niet mee kunnen rijden met je dan kunnen we dat altijd nog proberen. desnoods pakken we een trein eerder.

mensen ik kan niet wachten tot ik weer op zo'n heerlijk westernpaardje zit *lees: tot ik weer op BARRY!! zit* pompompom!! t is bijna zover!! Haha! woesj. en ja met sneeuw zou wel t nog extra leuk maken natuurlijk Haha! ja heb er echt heel veel zin in.
Blondy_love *a.k.a.: ilse Knipoog * tot zaterdag alvast heah Haha!

TOT GAUW ALLEMAAL!!!!! :d

OW JA Grietje: weet je nou eindelijk de volgorde al? Knipoog

kusj!!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:36

oopsy bijna vergete: grietje ja ik neem een extra cap mee voor je vriendin!! komt helemaal goed!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:01

Mensen die vanaf station Assen komen (voor zover ik weet 3 personen) kunnen ok mij rekenen. Ik probeer een personenauto te regelen, anders wordt het mijn auto.

Nog twee dagen werken en dan...........WEEKEND

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:56

Whiehie ik heb er zin in!

Wordt druk weekend voor mij, vrijdag bij vriend logeren, zaterdag overdag verjaardag van nichtje, s' avonds verjaardagsfeestje van kameraad, zondag ochtend komt verzorgstertje hier al, zondagmiddag buitenrit, maandagochtend veearts, maandagmiddag school, maandagavond lezing over gebit bij paarden.... en dan ben ik weer aan weekend toe Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 00:32

Mloesj schreef:
OW JA Grietje: weet je nou eindelijk de volgorde al?

Euhmmmmmmm volgorde waarvan????
Super dat je een extra cap meeneemt voor mn vriendin Haha!

Sanex schreef:
Wordt druk weekend voor mij, en dan ben ik weer aan weekend toe

Hahahaha Sanex zo zit ik precies ut zelfde, vrijdag eerst werken de hele dag, savonds een feestje, zaterdags moet ik de hele dag oppassen, zaterdagavond Xtravaganza (met me vriendjuh) Zondagmorgen eerst even naar Doede en zondagmiddag naar Rosworld.

Weet je trouwens al hoe we het gaan doen??
Komen jullie beide hier naar Sveen toe of moeten we jullie uit Bpost oppikken????

Euhmmm even voor de dames die met de trein komen.
Misschien is het makkelijker om zowiezo een trein eerder te nemen, anders kom je misschien met vertraging enzo te zitten en dan hebben we een probleem want dan komen er dus 4 mensen te laat op Rosworld, Assen heeft volgens mij een restauratie dus daar kun je eventueel lekker in gaan zitten.

Ik heb Blony_Love mijn 06 nummer gegeven voor het geval dat, misschien is het handig dat er meer mensen mijn 06 krijgen, voor het geval dat het vervoer iets uitloopt oid dan weet er toch iemand van af.
Verder even voor Arnoud, misschien is het ook handig als ik jou 06 nummer krijg, voor het geval de 3 dames wel met vertraging komen te zitten, dan kan ik dit jou doorbellen en dan hoef jij dus niet voor jan joker heel erg vroeg weg te gaan.

Ook is het makkelijk voor Arnoud, dat de 3 treinreizigers even uitzoeken hoelaat ze ongeveer op ut station zijn, ook ivm het weggaan van Arnoud dat hij er ook rekening mee kan houden.

Als je wel belang hebt bij mijn 06 dan kun je me PBen voor het geval er onderweg iets gebeurt of zo, ik neem mn mobiel mee en die blijft ook de hele dag bij me dus ik ben altijd bereikbaar!!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:02

ik zal t d'r nog wel ff met mloesj over hebben

het is misschien ok wel makkelijk als k arnoud z'n nummer heb dan kan k laten weten of we vertraging hebben

k laat nog wel weten hoe laat we de trein pakken

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 09:57

Ik heb de manege afgebeld Verdrietig Heeeeeel veel plezier a.s. zondag!!!! En dames, hou Arnoud heel Haha!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:06

Arnoud heel erg bedankt dat we mee kunnen rijden!! echt super! komt heel mooi uit.
k zal nu even op ns.nl kijken hoelaat we met een trein eerder aankomen. als wij vanuit harderwijk om 11.11 vertrekken dan zijn we op het station in assen om 12.35. dus dan kunnen we wel op arnoud wachten als we dan nog even een tijd afspreken dan wachten we gewoon op t station. we vermaken ons wel Lachen

arnoud en grietje ik zou het wel fijn vinden als ik jullie 06 zou kunnen hebben ivm laat komen van trein of als we de overstap missen. ik denk dat alles wel goed gaat zeker als we de trein van 11.11 pakken dan komen we in ieder geval op tijd bij assen aan.

k zal ff pb-en.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 10:14

Grietje wij komen gewoon naar jullie toe, mijn mama is zo lief om te brengen Knipoog
Heb de beschrijving van hoe ik er kom hier nog ergens liggen, en jje 06 ook, niet dat dat heel erg belangrijk is aangezien ik het meetse van de tijd bij jou in de auto zit maar toch, gaat om het idee Knipoog

Misschien idee voor andere mensen die vertraging hebben/vastzitten/file whatever, en geen nummer van 1 van ons hebben : Bel rosworld even dat je later komt Knipoog ( alleen als het later dan de aanvang van de rit is )

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:33

Er zijn nu 2 mensen waarvan ik het nummer heb.
Blondy_Love en Mloesj.

Het is nog steeds het makkelijkste als 1 van ons 3en Arnoud zn nummer ook krijgt, vanwege de mensen die met de trein komen en met hem mee liften naar Rosworld.

Mensen die geen beltegoed hebben ik heb een abbo dus als je mijn tel 1x of 2x laat overgaan dan bel ik terug en dan kun je uitleggen wat er aan de hand is.

Sanex super dat je moeder jullie willen brengen Haha!
Mijn 06 heb ik jou gegeven voor het geval dat je het niet kon vinden hahahaha je gaat me niet stalken he Tong uitsteken

Ow ja nog even voor de mensen waarvan ik het nummer heb of krijg, dit nummer blijft staan tot Rosworld, en daarna word het gewist als je dat graag wil!!

Jeetje ik voel me net zon regelnicht hahahaha Tong uitsteken
Maar goed ik heb het er voorover!
Dus mensen als je het een slim id vind om een nummer te krijgen PB me maar en dan krijg je die van mij.

Trouwens Mloesj en Blondy_Love, super dat jullie een trein eerder nemen want je weet het maar nooit of er vertraging komt of niet, en je kunt beter een tijdje op het station moeten wachten dan dat jullie telaat komen op Rosworld!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 12:17

Als Bloemkooltje nu weer na mij heeft gebeld, zit er een kans in dat we weer met 1 persoon te weining genoteerd staan. Ach, we zien dat allemaal ook wel. Komt vast allemaal goed.

Ik heb me nr. ook aan Grietje doorgegeven. Is wel zo makkelijk, mocht er iets mis gaan (gaan we niet vanuit).

Zal het nog even regelen met Brammetje (tijd, enz.).

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:57

Super Tittel. en ik PB je mijn nummer even terug!!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:26

toto mijn grote spijt kan ik niet mee Verdrietig mijn paard heeft droes en aangezien ik nog geen ander baantje heb moet ik eerst al mijn geld in de dierenarts steken dus heb geen 20 a 30 euro meer over voor de rit Huilen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:46

Dat is heel jammer Brammetje, wat sneu dat je paard Droes heeft.
Zou je zelf rosworld even af willen bellen ?

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:35

SANEX schreef:
Dat is heel jammer Brammetje, wat sneu dat je paard Droes heeft.
Zou je zelf rosworld even af willen bellen ?

euuh hoe moet dat Tong uitsteken

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:41

[/quote]euuh hoe moet dat Tong uitsteken[/quote]

Je gaar naar de telefoon. Daarop ligt een banaanvormig ding genaamd hoorn. Deze haal je van de telefoon. Een kant hou je tegen je oor de andere kant (waar het snoer aan zit) hou je bij je mond. Druk (of draai) het telefoonnummer van Rosworld. De rest gaat vanzelf.

Succes Knipoog

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:00

aha ne ja waqt is het telefon nummer Tong uitsteken wat moet ik zeggen en wie moet ik hebben Tong uitsteken
en trouwens onze telefoon lijkt niet op een banaan maar op iets anders Tong uitsteken

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:46

hahahaha hoor de sarcasme

Brammetje dan open je even een nieuwe i-net site. dan ga je typen *dat doe je op dat toetsenbord bij de computer* dan typ je in: www.rosworld.nl en dan staat ergens op de site het nummer. volg dan de uitleg van arnoud. Tong uitsteken
wel bummer dat je nie mee kan.. maar de rit was toch maar 17.50 per persoon?

Grietje t is allemaal geregeld met nr's uitwisselen met arnoud zodat we niet uren op elkaar staat te w88 op t station...zou namelijk nie zo prettig zijn..

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 20:52

ik heb arnoud zn nummer al
dus dat is geregeld Haha!

IK KAN ECHT NIET MEER WACHTEN Haha! Haha! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 21:11

Brammetje16 schreef:
aha ne ja waqt is het telefon nummer Tong uitsteken wat moet ik zeggen en wie moet ik hebben Tong uitsteken
en trouwens onze telefoon lijkt niet op een banaan maar op iets anders Tong uitsteken

Zeg dat je belt i.v.m de middagrit van zondag 27 februari, die Sanneke Agema met Agnes geregeld heeft, dan zeg je dat je verhinderd bent en dus niet meer komt.
Het nummer is te vinden op de site van rosworld

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 22:07

Jammer dat je niet meer meekunt Brammetje, maar als ik zon voorgeval had dan wist ik ook wel wat ik zou doen.

Ik heb van iedereen hun 06 nummer nu die met eigen vervoer komen dus als er iets gebeurt weten er een aantal mensen ut Haha!

Ik heb er zin in, nog maar 3 nachtjes Haha!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 23:42

dankje :0 ik hoop dat jullie veel plezier hebben maar dat lukt ook vast wel zonder mij Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 00:35

We doen het vast nog een keer over en dan ga je gewoon mee Brammetje Knipoog

Denk je nog wel even aan het afbellen, ze bijten niet, je kunt het! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 09:03

Gooi die bikkelsmilie maar weer weg, nu ik hoor dat het zondag niet boven het 0-punt komt doe ik lekker mn thermobroek aan ! Haha!

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:35

niemand heeft mijn 06 Haha! maar doe ook mooi me thermobroek aan en 2 jassen + dikke trui Haha!