Mloesj schreef:OW JA Grietje: weet je nou eindelijk de volgorde al?
Euhmmmmmmm volgorde waarvan????
Super dat je een extra cap meeneemt voor mn vriendin 
Sanex schreef:Wordt druk weekend voor mij, en dan ben ik weer aan weekend toe
Hahahaha Sanex zo zit ik precies ut zelfde, vrijdag eerst werken de hele dag, savonds een feestje, zaterdags moet ik de hele dag oppassen, zaterdagavond Xtravaganza (met me vriendjuh) Zondagmorgen eerst even naar Doede en zondagmiddag naar Rosworld.
Weet je trouwens al hoe we het gaan doen??
Komen jullie beide hier naar Sveen toe of moeten we jullie uit Bpost oppikken????
Euhmmm even voor de dames die met de trein komen.
Misschien is het makkelijker om zowiezo een trein eerder te nemen, anders kom je misschien met vertraging enzo te zitten en dan hebben we een probleem want dan komen er dus 4 mensen te laat op Rosworld, Assen heeft volgens mij een restauratie dus daar kun je eventueel lekker in gaan zitten.
Ik heb Blony_Love mijn 06 nummer gegeven voor het geval dat, misschien is het handig dat er meer mensen mijn 06 krijgen, voor het geval dat het vervoer iets uitloopt oid dan weet er toch iemand van af.
Verder even voor Arnoud, misschien is het ook handig als ik jou 06 nummer krijg, voor het geval de 3 dames wel met vertraging komen te zitten, dan kan ik dit jou doorbellen en dan hoef jij dus niet voor jan joker heel erg vroeg weg te gaan.
Ook is het makkelijk voor Arnoud, dat de 3 treinreizigers even uitzoeken hoelaat ze ongeveer op ut station zijn, ook ivm het weggaan van Arnoud dat hij er ook rekening mee kan houden.
Als je wel belang hebt bij mijn 06 dan kun je me PBen voor het geval er onderweg iets gebeurt of zo, ik neem mn mobiel mee en die blijft ook de hele dag bij me dus ik ben altijd bereikbaar!!