Het is vroeg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet schreef:Hey!
Goede reis gehad? Kreeg jullie sms-je nogLeuk, twas heel gezelli!
Maar zal zo int andere topic even postenEerst douchen
Riviles schreef:Alet schreef:Hey!
Goede reis gehad? Kreeg jullie sms-je nogLeuk, twas heel gezelli!
Maar zal zo int andere topic even postenEerst douchen
Moet ik dat hier doen dan?
Ik heb namelijk geen foto's
Tvistur eerst even op de ovaalbaan gereden, ik had van sas wat aanwijzingen gehad en vond het super om te voelen dat er dus werkelijk tölt in dat beestje van mij zit, alleen ik moet niet zo snel gaan, maar dat was super gewoon.
Nou, we gingen wegstappen, ikke een kaartje in de handen want sandra had ik thuisgelaten![]()
Ging super vond ik, kan alleen uit mezelf spreken, want Tvistur is altijd wel braaf. Indy is oooooooook braafLeuk he, zo'n appie erbij, ze was helemaal happy die appy
Op het galoppadje toch maar een galop gedaan, ging niet zacht, ook niet race, gewoon lekker. Veel töltjes erbij, sneller en langzamer en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kletsen gewoon, dan weer achter rijden, dan weer voor, dan weer die en die, super relaxed dacht ik.
We gingen naar de paardenpoel, hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is leuk.
Tvistur gelijk helemaal in het water, de andere gingen ook mee, niet allemaal hoor, of geen zin of het wou niet.
Tvistur wou ik laten galloperen in dat water, superrrrrrr is dat, beetje diep ook, maar het wou wel, water ging sploesjjjjjjj.
Toen effe van marjo haar paardje [die witte] gepakt en die effe proberen of die erin wou, was wel effe met moeite hoor, en met behulp van een ander paardje SPRONG die er ineens in waardoor [die voor mij reed???] lekker nat was geworden:D:D:D
nenenenenene
Maarja toen ik 2de keer met Tvissie erin ging, werd ik toch ook lekker kletsnat, sokken en schoenen soppen. Ohja, had het niet zo goed door maar tvistur ging lekker liggen he, ik was effe afgestapt namelijk, hehehe sas waarschuwde maar effe.
De terugweg ging relaxed [hoezo snelle groep], nee we hadden er wel stukken bijzitten hoor van tölten enzo. De 'niet galoppers' gingen het pad alvast af, en de 'wel gallopers' i.v.m moeheid, conditie etc. gingen lekker nog skeuren [al waren wij heeeel zielig alleen, Indy en Tvistur]
Rustig beginnen, en toen effe remmen los en netjes weer afbouwen en voor de groep stonden we alweer stil [jaja op de mijne zit un rem]
Lekker naar huis stappen dus, nou was toch gezellig, groep 2? dacht ik ook.
Wie zet er foto's neer? Wil ze allemaal zien.
ok? nog iets vergeten??????
Groetjes Rilana
sandorra schreef:
Haha en digene die voor jou reed was ik en ik was idd lekker nat. Maar dat geeft noiet was vet gezelli.
Nienke schreef:volgens mij moeten we de volgende keer toch maar in 1 groep gaan
Toch lastig dat zoveel mensen geen vervoer voor hun paard hebben, want waar vind je nou een stal die zoveel paarden beschikbaar hebben dat iedereen tegelijk kan rijden?