maar is het wel warm

( ik kom morgenochtend pas dus ik neem aan dat dan de stands etc zijn gebouwd?! )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EN DAN HOU IK HET NOG NETJES!!!!! Wat een soep zooi zeg.
Lekker zo'n evenement organiseren en dan vervolgens geen telefoontjes opnemen,ben benieuwd of we een email terug krijgen! Kwaaier kun je mij niet krijgen,heb ik bij mijn baas gesmeekt of ik asje asjeblieft vrij mocht,blijkt dat er een geruite inrijring is ,geen losrijring en GEEN STALLEN
Lieve mensen ,WAAR LAAT IK MIJN PAARD SNACHTS???? Jeetje... Die laat ik toch niet in een trailer staan de hele dag en NACHT???
en 5 euro is niet teveel aan entree, maar ik ben blij dat ik van te voren weet wat ik ong kan gaan verwachten. Jammer dat de Anda niet komt, dat was voor mij juist een reden om naar de showring te komen! Maar zeker weten, veiligheid voor alles! Nimber schreef:jammer we hebben alles klaar staan, zooitje gepoetst, dagen vrij genomen en al het regelwerk van te voren dan niet meegerekend.
Ronduit belachelijk dat een organisatie dan gaat liegen over dingen als stallen en een bak..
Ik snap niet dat mensen dingen gaan beloven die ze niet nakomen.. Jammer.. Gelukkig hoorde ik het op tijd van kim en heb ik niet voor jan L*L met mn handen in koud sop gestaan en dat soort dingen,maar voor de andere is het net zo goed balen..
Ik die speciaal vrij neemt,mijn vader die wat later op zn werk mocht komen.. Kim die vrij neemt,Jos die vrij neemt.. En ga zo maar door... Ik vind het ronduit bijdehand dat dit zo slecht georganiseerd is
Ik heb via pb gevraagd om een poster van hun maar geen reactie gehad... Jammer...
Goh : Zouden ze dit van tevoren al geweten hebben????
)