Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:46

Oke..........
maar is het wel warm Lachen
( ik kom morgenochtend pas dus ik neem aan dat dan de stands etc zijn gebouwd?! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:05

callippo schreef:
De showring is echt KLEIN!!!! en schuin en met een roltrap erin. Lekker handig voor je pas de deux!

Die ring zou 20x45 zijn Verward
Denk je dat hij dat redt?
Ik moet er nl. met een aanspanning in.......

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:08

de ring zou 40 x 25 zijn. ik heb gebeld, wegens feestdagen zijn ze gesloten bij vragen moest ik inspreken.....

Als er idd een roltrap in zit blazen wij de boel af lekker een pass de deux rijden zeg....

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:27

Citaat:
"En voor alle bezoekers is er de mogelijkheid gratis een rit te maken door het bos met de huifkar."

Goh, sinds wanneer heeft Nieuwegein een bos Verward

Wat een lachertje is dit zeg.....
Laatst bijgewerkt door Mayo op 27-12-04 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:30

ik heb ze zojuist deze
hallo,
Ik heb zojuist jullie nr in Spijkernisse gebeld maar vanwege de feestdagen zijn jullie gesloten.
Ik heb geen enkel ander nummer om jullie op te bellen en probeer het via deze weg.
Vandaag zijn er mensen geweest om op te bouwen bij jullie. Er waren GEEN paardenboxen terwijl ik 3 boxen had afgesproken zodat de paarden er 's avonds zouden blijven.
De ring was GEEN normale bak maar liep schuin en er zit zelfs een ROLTRAP!!!!!!! in de ring!Hoewel ik herhaaldelijk heb gevraagd of het mogelijk is of er met een aanspanning gereden kan worden.Ook een pass de deux op muziek kan in zo'n ring niet doorgaan.

Ik baal hier behoorlijk van omdat mijn medewerkers en ik vrije dagen hebben opgenomen voor deze beurs.
Omdat het ons om bovenstaande redenen onmogelijk word gemaakt om een show neer te zetten,blazen we bij deze de boel af.
het IHW stamboek zal niet aanwezig zijn op jullie evenement.

mvg
Kim Telgen
Promotiecommisie IHW

e-mail gestuurd ben heel benieuwd

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:37

Ik hoop idd dat we antwoord krijgen..Ben hier bijzonder pissed off over!! Boos! Boos! Lips are sealed Lips are sealed EN DAN HOU IK HET NOG NETJES!!!!! Wat een soep zooi zeg. Lips are sealed Lekker zo'n evenement organiseren en dan vervolgens geen telefoontjes opnemen,ben benieuwd of we een email terug krijgen! Kwaaier kun je mij niet krijgen,heb ik bij mijn baas gesmeekt of ik asje asjeblieft vrij mocht,blijkt dat er een geruite inrijring is ,geen losrijring en GEEN STALLEN Boos! Lieve mensen ,WAAR LAAT IK MIJN PAARD SNACHTS???? Jeetje... Die laat ik toch niet in een trailer staan de hele dag en NACHT???
Ik hoop dat het doorgaat en dat we evengoed morgen heen kunnen,maar dan moet ik wel wat meer zekerheid hebben.....

Maar goed,het lijkt erop dat DIT 1 GROTE FLOP IS Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:49

Hoe laat gaan jullie? Tenminste hoe besluiten jullie of jullie wel/niet gaan?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:52

We wachten op een email of belletje terug,maar als we gaan ,zullen we rond 7uur sochtends moeten vertrekken,dus ben benieuwd...

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:57

jeetje wat een soep zooi is dit zeg!
klinkt allemaal erg lekker!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:58

nou ,ik ben net terug....

ik was er om half 2 en er waren geen stallen klaar
de inrijring is denk ik iets van 10meter breed bij 50 meter diep,en de showring is klein...denk 30 meter en aan de uiteinden is ie wel 20 meter,maar bij de roltrap tot het hek...13 meter...

en de bak is zwaar...het is gewoon zand,wat vreselijk mul is,de paarden zakken er ruim tot hun kogels in...

ik heb de andalusier mee naar huis genomen,die doet dus helaas niet mee,paardje is verleden jaar geopereerd aan een peesscheur,en dit is echt veel te zwaar...

verder was er geen water geregeld en geen water en voerbakken,dus op de eerste dag al 40 euro kwijt aan de voerbakken en waterbakken...

ben benieuwd hoe dit verder gaat.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:59

oja, en er zit een roltrap naast zeg maar...het zand had door de roltrap gemoeten...en er zit 1 paal midden in de ring..ook lekker handig..

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:05

het klinkt heel goed...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:07

Oh ja, ik heb ook nog geen posters en flyers gezien in de omgeving of bij mij op stal Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:08

Ik ga er dus niet rijden, vind het niet eerlijk om Libelle de wagen door zo'n zandbak te laten sleuren.
Is veel te zwaar en komt het rijden niet ten goede, bovendien zijn die maten veel te klein voor een aanspanning.
Met een paal midden in de ring kan ik ook niet zoveel

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:10

Weet je wat ik me afvraag.... Of de organisatie überhaupt iets van paardendingen afweet en ook betreft het organiseren van evenementen en de locatie en plaatsingen van onderdelen in het pand goed heeft bekeken. Wat is dit een onprofessioneel zooitje zeg

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 20:11

Er schijnt een haflinger al op zijn plaat te zijn gegaan in de "bak". Wil jullie niet bang maken, maar wel effies waarschuwen. De standjes zijn wel ok. Hoewel ik een tent kreeg terwijl ik een marktkraam had gevraagd. Heb gelukkig alsnog een kraam gekregen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:25

nou die anda is ook helemaal op zijn plaat gegaan...echt helemaal plat en op zijn hoofd gevallen...

en ja,ik vroeg me ook af of er niet teveel bezuinigd wordt,een goede bodem is toch een eerste vereiste lijkt mij....

en een normale bak zonder palen erin...

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:33

hmm als er morgen mensen zijn geweest willen julie dan vertellen hoe het was ? want als het egt zoow slecht geregelt is ga ik dus niet
Laatst bijgewerkt door 2Morrow op 27-12-04 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:38

Wij gaan dus definitief niet de organisatie is niet te bereiken via mail en telefoon dus jammer maar helaas voor hun anders had ik me netjes kunnen afmelden.
Ik heb meerdere malen gevraagd of de bak echt minimaal 20 x40 was en dat zou hij zijn.

jammer we hebben alles klaar staan, zooitje gepoetst, dagen vrij genomen en al het regelwerk van te voren dan niet meegerekend.

Ronduit belachelijk dat een organisatie dan gaat liegen over dingen als stallen en een bak.

Cornelie mocht je nu in problemen komen doordat je zo kort van te voren geen slaapplek meer hebt, je kan altijd bij mij thuis overnachten. Is ook niet om de hoek maar een stuk minder ver dan Dronten.

Bubbels.wbt mijn bestelling,die wil ik nog steeds dus even een keer afspreken dat ik het bij je kan halen oid.

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:19

Nou ja. Ik twijfelde nog wel of het wat zou worden, maar had toch stilletjes wel verwacht dat het goed zou komen, niet dus.
Ik ga er morgen toch zeker heen omdat ik er een aantal standhouders zijn waar ik zeker heen wil. Nou maar hopen dat die het ook niet opgeven. En ik hoop dat het licht een beetje normaal is zodat ik wat foto's kan maken.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:47

de standjes zijn wel leuk hoor,en deze zijn ook wel netjes,alleen voor depaarden is het echt super low budget en die bak,is gewoon een dikke plaat mul zand...

jammer genoeg durf ik het gewoon niet aan met die andalusier..vind het wel erg jammer,ik had erg hard geoefend,muziek was helemaal gemaakt enz... Scheve mond

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:13

Wat zonde dat het zo moet gaan! Ik ga evengoed, de stands maken het waard, vind ik vaak toch een van de leukste dingen op zo'n evenement Bloos en 5 euro is niet teveel aan entree, maar ik ben blij dat ik van te voren weet wat ik ong kan gaan verwachten. Jammer dat de Anda niet komt, dat was voor mij juist een reden om naar de showring te komen! Maar zeker weten, veiligheid voor alles!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:50

Nimber schreef:
jammer we hebben alles klaar staan, zooitje gepoetst, dagen vrij genomen en al het regelwerk van te voren dan niet meegerekend.

Ronduit belachelijk dat een organisatie dan gaat liegen over dingen als stallen en een bak..

Idd.. RONDUIT BELACHELIJK!!! Lips are sealed Scheve mond Ik snap niet dat mensen dingen gaan beloven die ze niet nakomen.. Jammer.. Gelukkig hoorde ik het op tijd van kim en heb ik niet voor jan L*L met mn handen in koud sop gestaan en dat soort dingen,maar voor de andere is het net zo goed balen..
Lia die speciaal vrij neemt voor ons stamboek om met mijn paard te mennen Lovers Ik die speciaal vrij neemt,mijn vader die wat later op zn werk mocht komen.. Kim die vrij neemt,Jos die vrij neemt.. En ga zo maar door... Ik vind het ronduit bijdehand dat dit zo slecht georganiseerd is Boos! Ik heb via pb gevraagd om een poster van hun maar geen reactie gehad... Jammer...
Verder zijn beide telefoon nummers "in verband met feestdagen" niet te bereiken Lips are sealed Goh : Zouden ze dit van tevoren al geweten hebben???? Schijnheilig Scheve mond

Ik hoop dat de bokkers die evengoed heen gaan,wel wat verkopen!
(eigenlijk zou het wel een stunt zijn als we allemaal niet heen gingen *LOL* Schijnheilig Tong uitsteken )
Nou kom net van stal af en ben iets minder KWAAD!!! Ben alleen ZEER TELEURGESTELD in deze organisatie....

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.. Hopelijk zeg dit genoeg : Scheve mond Extreme duivel Boos! Ziek Misselijk Zij zijn groot en ik is klein! Gaaaap Gaaaap Gaaaap Ziek

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:54

Tja, ik zei het helaas al langer...

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:54

Ik had er echt onwijs zin in.. Jammer maar ik ga in ieder geval voor de stands.. geen winkel is voor mij veilig ~~}>