Haha nee joh. Voor mensen uit het Tinder topic! Ik ga vandaag lekker weinig eten..Kan ik straks bunkeren als een bouwvakker!
Ik denk dat het voor mij een relatief rustig avondje wordt. Ik ben gisteren naar een borrel geweest van mijn oude studie en dat liep uit op een kroegbezoek tot halfeen. Moet je niet te vaak doen...
Alja schreef:half een?dan begint de avond toch net?Nou, de borrel (en daarmee de avond) was al om vijf uur begonnen. Met bier. Kom je dus aan ruim zeven uur. Dat verandert de zaak, nietwaar?
7 uur lang bier drinken zou ik ook niet trekken.... wijn daarentegen... Grapje... beetje opladen voor vanavond dan hè!
Sure_lee schreef:Haha nee joh. Voor mensen uit het Tinder topic! Ik ga vandaag lekker weinig eten..Kan ik straks bunkeren als een bouwvakker!Dus die grote berg eten op tafel waar een vrouw zich achter verstopt dat ben jij?
Gut Sure, nou heb ik ineens zo'n beeld voor me van een lange tafel vol met hapjes waar jij je al borstcrawlend doorheen werkt
Zijn er mensen die met het ov gaan die willen afspreken bij t station? Ik weet zeker dat ik in Mn eentje ga verdwalen
Hihihi bergen met eten!! Zo net ff gereden, wat heb ik dan weer een mazzel met een fijne binnenbak. Ik dump rond 3u de honden bij mijn moeder, die brengt ze vanavond wel weer thuis en dan maar richting zwolle
__laura schreef:Zijn er mensen die met het ov gaan die willen afspreken bij t station? Ik weet zeker dat ik in Mn eentje ga verdwalen je weet dat het vanaf het station zo goed als rechtdoor is hé?
Flessuh schreef:__laura schreef:Zijn er mensen die met het ov gaan die willen afspreken bij t station? Ik weet zeker dat ik in Mn eentje ga verdwalen je weet dat het vanaf het station zo goed als rechtdoor is hé? Dat was de eerste keer naar de middelbare ook maar ben toch in t verkeerde dorp beland
Alik schreef:Gut Sure, nou heb ik ineens zo'n beeld voor me van een lange tafel vol met hapjes waar jij je al borstcrawlend doorheen werkt Ik dacht in het kader van Tinder Sure_Lee liggend op tafel met sushi op haar...War spreken we af?
janderegelaa schreef:Alik schreef:Gut Sure, nou heb ik ineens zo'n beeld voor me van een lange tafel vol met hapjes waar jij je al borstcrawlend doorheen werkt Ik dacht in het kader van Tinder Sure_Lee liggend op tafel met sushi op haar...Bah ome Willem, bah!
musiqolog schreef:janderegelaa schreef:Ik dacht in het kader van Tinder Sure_Lee liggend op tafel met sushi op haar...Bah ome Willem, bah!Nee, alleen bah als je met je vingers eet en wij eten met stokjes. Wie niet met stokjes kan eten mag niet van Sure_Lee eten watzegiknu
Hahahaha waar gaat dit heen?Smaakt naar kip stinkt naar vis?Maarre. Als je er bent ga maar gewoon naar binnen en zegt dat je voor de bokt meeting komt.
__laura schreef:Flessuh schreef:je weet dat het vanaf het station zo goed als rechtdoor is hé? Dat was de eerste keer naar de middelbare ook maar ben toch in t verkeerde dorp beland Google maps navigatie op je telefoon?