amkeVH schreef:Moeten we nog iets lekkers meenemen of is voor alles gezorgd?Eten kan gestuurd worden naar Noord Brabant, voor de thuisblijvers (mij, mij, ik, mezelf en mij )
GarBel schreef:GarBel schreef:Eten we bij jou myrth?Topic doorlezen .Word eten bestellen voor de mee eters.Gusti gaat geloof ik overigens voor het eten weg hoor!
Ik kan langer blijven. Ga de paarden van een andere groep buitenzetten en dan zetten zij mijn groep binnen.
Leuk Detroit! Ik laat mijn pony's gewoon verhongeren tot ik zin heb om naar huis te gaan Of papa moet ze eten geven.
Idd, eten word gewoon pizza oid bestellen. Hapjes en drankjes word allemaal voor gezorgd, zijn er nog mensen met voorkeuren oid dan kan dat nu worden doorgegeven, want ga zodirect het boodschappenlijstje doorsturen aan mijn vriend!
Sorry als ik iets later benGrandioos overslapen, maar ga niet jagen om op tijd te komen Geen zin in ongelukken, was gisteren alleen pas om 2h thuis
GUSTIxBILL schreef:Sorry als ik iets later benGrandioos overslapen, maar ga niet jagen om op tijd te komen Geen zin in ongelukken, was gisteren alleen pas om 2h thuis Maakt niet uit! Amke moet ook nog komen
GUSTIxBILL schreef:Gelukkig wel ruim gerekend voor dit soort situaties maar toch, te laat ben ik evenzeer Hier ook no problemo! Hoeveel later ben je ongeveer? Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden
Ik weet niet of je dat wilt Ik ben ruim 1.80 en ook niet de slankste Moeten we even kijken of het past
Animal schreef:Ik weet niet of je dat wilt Ik ben ruim 1.80 en ook niet de slankste Moeten we even kijken of het past Komt goed joh. Ik ben 1.70 ongeveer maar ik wurm me er wel tussen
Bij garbel half uirBij max 5-10 min aangezien ik cinderella niet meer mee door moet nemen als ik het goed begrepen hebEn dames, ik heb een auto waar op de achterbank drie 100+ mannen met breed postuur (om het netjes te zeggeb) inpassen, opgepropt maar ze passen
BeSen schreef:Waarom is iedereen zo lang Ik wil wel horen wat er is gebeurd als het klaar is he Echt he