Nina1999 schreef:Natuurlijk, dat snap ik ook. Is maar een voorbeeld. En wat als ik dan op die vervangende datum niet kan bv?
Wat denk je zelf?
Denk je nou echt dat ik het geld houd? Kom op zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
angelpam schreef:Sorry dat ik het zeg maar ben ik dan de enige die vind dat ze het goed regelt en vertrouwen heb in de medemens.
Ik ga er gewoon vanuit dat me paard en ik allebei gewoon goed zijn. Ik denk er niet eens bij na van wat als .
Maar zo als ik het nu lees ben ik de enige die zo denkt.
Nina1999 schreef:Zo denk ik dus niet angelpam, het gaat om een levend dier plus dat ik zelf fybromialgie heb. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders die met de trailer rijd en moet ik een trailer huren en het is best een eind rijden dus er kan bijv ook file staan, en zo kan ik nog wel even door gaan...
Nina1999 schreef:Zo denk ik dus niet angelpam, het gaat om een levend dier plus dat ik zelf fybromialgie heb. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders die met de trailer rijd en moet ik een trailer huren en het is best een eind rijden dus er kan bijv ook file staan, en zo kan ik nog wel even door gaan...
Maar dat is mijn mening. Als je 15 bent verdien je een stuk minder geld, dus ik ben of beter gezegd moet gewoon zuinig zijn.
MoniekV schreef:Nina1999 schreef:Zo denk ik dus niet angelpam, het gaat om een levend dier plus dat ik zelf fybromialgie heb. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders die met de trailer rijd en moet ik een trailer huren en het is best een eind rijden dus er kan bijv ook file staan, en zo kan ik nog wel even door gaan...
Als je zo gaat denken moet je dit soort dingen dan wel willen vraag ik mezelf dan af..
Ik heb nu echt het idee dat jij overal iets achter gaat zoeken om commentaar op te hebben.
Nina1999 schreef:Prima dat jullie er zo over denken, dat mag.
Wil alleen nog graag duidelijk antwoord op mijn vraag: wat als je dus het geld overgemaakt hebt, maar moet je om een geledige reden afmelden na 1 april?
Dan kan ik voor mezelf gaan overwegen of ik dat doe, of dat ik afhaak omdat ik geen zin heb in deze sfeer.
angelpam schreef:Sorry dat ik het zeg maar ben ik dan de enige die vind dat ze het goed regelt en vertrouwen heb in de medemens.
Ik ga er gewoon vanuit dat me paard en ik allebei gewoon goed zijn. Ik denk er niet eens bij na van wat als .
Urielle schreef:angelpam schreef:Sorry dat ik het zeg maar ben ik dan de enige die vind dat ze het goed regelt en vertrouwen heb in de medemens.
Ik ben gewoon zo reëel dat er altijd iets tussen kan komen. Maar ik vind het niet erg, ik pak mijn verlies en hoop er dan een volgende keer bij te kunnen zijn.
Maar voor iemand anders zou ik niet willen betalen. Gelukkig komt het daar niet van dus.
En het lijkt me vrij logisch dat het niet de bedoeling is dat de organisator betaalt.
Nina1999 schreef:Ja lyzet, zo kom je echt over vind ik.
Je plannen? Ik persoonlijk zou het zoals ik dus al eerder aangaf heel fijn vinden om die allemaal onder elkaar te zien in een soort contractvorm voordat het geld overgemaakt wordt.