Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:18

Nina1999 schreef:
Natuurlijk, dat snap ik ook. Is maar een voorbeeld. En wat als ik dan op die vervangende datum niet kan bv?

Wat denk je zelf?
Denk je nou echt dat ik het geld houd? Kom op zeg!

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:19

Kijk, ik vind het oke om het van te voren over te maken, al doe ik dat nog steeds liever niet. Maar dan wil ik wel zwart op wit een soort contract waarin ALLE 'spelregels' uitgebreid beschreven staan.

Is dat een idee?

Maar ik vraag me eigenlijk wel af of je dat moet willen lyzet. Het gaat om een hoop geld waar JIJ dan verantwoordelijk voor bent. Een foutje is snel gemaakt vind ik, maar dat is natuurlijk aan jou.
Laatst bijgewerkt door Nina1999 op 07-02-15 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:21

Sorry dat ik het zeg maar ben ik dan de enige die vind dat ze het goed regelt en vertrouwen heb in de medemens.

Ik ga er gewoon vanuit dat me paard en ik allebei gewoon goed zijn. Ik denk er niet eens bij na van wat als .

Maar zo als ik het nu lees ben ik de enige die zo denkt.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:22

angelpam schreef:
Sorry dat ik het zeg maar ben ik dan de enige die vind dat ze het goed regelt en vertrouwen heb in de medemens.

Ik ga er gewoon vanuit dat me paard en ik allebei gewoon goed zijn. Ik denk er niet eens bij na van wat als .

Zo denk ik er ook over. Ik heb al een aantal keer contact gehad met Natascha en ze probeert echt goed te regelen :)

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:24

Zo denk ik dus niet angelpam, het gaat om een levend dier plus dat ik zelf fybromialgie heb. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders die met de trailer rijd en moet ik een trailer huren en het is best een eind rijden dus er kan bijv ook file staan, en zo kan ik nog wel even door gaan...

Maar dat is mijn mening. Als je 15 bent verdien je een stuk minder geld, dus ik ben of beter gezegd moet gewoon zuinig zijn.
Laatst bijgewerkt door Nina1999 op 07-02-15 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:27

Nina1999 schreef:
Zo denk ik dus niet angelpam, het gaat om een levend dier plus dat ik zelf fybromialgie heb. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders die met de trailer rijd en moet ik een trailer huren en het is best een eind rijden dus er kan bijv ook file staan, en zo kan ik nog wel even door gaan...

Als je zo gaat denken moet je dit soort dingen dan wel willen vraag ik mezelf dan af..

Ik heb nu echt het idee dat jij overal iets achter gaat zoeken om commentaar op te hebben.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:28

Okay, nu is het klaar!
Ben het helemaal beu te worden!

Ik probeer mijn best te doen, om dit voor mijzelf en voor jullie zo goed mogelijk te organiseren.
Als er mensen zijn die bijna overal commentaar over hebben, prima.
Maar begin dan zelf iets met regelen, want dat gebeurt ook niet!

Als je nu al overal een reden achter gaat zoeken om te kijken wat een serieuze reden is om af te melden en je geld terug te krijgen, sorry, maar in mijn ogen krijg ik dan het idee dat je al van plan bent om af te melden!

Degene die niet voor 1 april betaald, prima, maar die doet dan ook niet mee!
Dan heb ik nog tijd om vervanging te regelen/zoeken.

Als het zo door blijft gaan, dan kap ik het gewoon af!
Sorry dat dit bericht misschien iets hard is gezegd.
Maar het moet zo eenmaal blijkbaar?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:29

Nina1999 schreef:

Maar dat is mijn mening. Als je 15 bent verdien je een stuk minder geld, dus ik ben of beter gezegd moet gewoon zuinig zijn.

Je moet niou niet "zielig" gaan doen met ik ben 15 en verdien alles zelf bla bla bla..
Want dan ken je van andere de situaties niet.

Ik betaal vanaf mijn 16e alles al zelf, rekeningen e.d
Zelf mijn rijlessen, auto en paard gekocht en betaal ik nog élke maand zelf, en dat gaat mij prima af!

En MISSCHIEN zijn er meerdere die een trailer en vervoer moeten regelen, dus? :')
Laatst bijgewerkt door Banyu op 07-02-15 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:30

MoniekV schreef:
Nina1999 schreef:

Als je zo gaat denken moet je dit soort dingen dan wel willen vraag ik mezelf dan af..

Ik heb nu echt het idee dat jij overal iets achter gaat zoeken om commentaar op te hebben.

Sluit ik me helemaal bij aan. Sorry dat ik het zeg.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:31

Het gaat er niet om dat ik commentaar wil geven, totaal niet juist, maar ik wil wel gewoon dat alles goed geregeld is.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:33

Nina1999 schreef:
Het gaat er niet om dat ik commentaar wil geven, totaal niet juist, maar ik wil wel gewoon dat alles goed geregeld is.

Wie regelt hier de boel?? :')

Zie bij de topicstarter jou naam niet staan hoor!! _/-\o_

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:45

Prima dat jullie er zo over denken, dat mag.

Wil alleen nog graag duidelijk antwoord op mijn vraag: wat als je dus het geld overgemaakt hebt, maar moet je om een geledige reden afmelden na 1 april?

Dan kan ik voor mezelf gaan overwegen of ik dat doe, of dat ik afhaak omdat ik geen zin heb in deze sfeer.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:46

Nina1999 schreef:
Prima dat jullie er zo over denken, dat mag.

Wil alleen nog graag duidelijk antwoord op mijn vraag: wat als je dus het geld overgemaakt hebt, maar moet je om een geledige reden afmelden na 1 april?

Dan kan ik voor mezelf gaan overwegen of ik dat doe, of dat ik afhaak omdat ik geen zin heb in deze sfeer.

Lees eens terug!
BIJ EEN GELDIGE REDEN WORDT HET GELD TERUG GESTORT!!!!
Laatst bijgewerkt door Banyu op 07-02-15 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:46

Lyzet, dat het voor mezelf duidelijk is natuurlijk... Beetje inlevingsvermogen? Niet alles wat iemand zegt is letterlijk hoor.

Volgens mij is dat antwoord nog niet door jouzelf gegeven. En aangezien jij alles regelt, en ik het aan jou over moet maken...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:50

angelpam schreef:

Ik ben gewoon zo reëel dat er altijd iets tussen kan komen. Maar ik vind het niet erg, ik pak mijn verlies en hoop er dan een volgende keer bij te kunnen zijn.

Maar voor iemand anders zou ik niet willen betalen. Gelukkig komt het daar niet van dus.

En het lijkt me vrij logisch dat het niet de bedoeling is dat de organisator betaalt.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:54

Urielle schreef:
angelpam schreef:

Ik ben gewoon zo reëel dat er altijd iets tussen kan komen. Maar ik vind het niet erg, ik pak mijn verlies en hoop er dan een volgende keer bij te kunnen zijn.

Maar voor iemand anders zou ik niet willen betalen. Gelukkig komt het daar niet van dus.

En het lijkt me vrij logisch dat het niet de bedoeling is dat de organisator betaalt.

Ja, tuurlijk. Maar het is ook of snappen dat je je geld terug krijgt bij geldige redenen en niet bij geen zin oid.
Dan doorblijven vragen wat als, want dan ben je gewoon vooruit aan het kijken naar mogelijkheden om eventueel af te melden..

Of je als je vervoer moet regelen de chaffeur ziek is, of als je zelf rijd jijzelf ziek bent. Is en blijft en het zelfde, en ziek zijn kan je lijkt mij niets aan doen toch? ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:55

Niet nadenken bij wat als is ronduit dom. Natuurlijk hoef je het niet tot in detail uit te denken, maar er wordt nu helemaal niet gedacht. Dat je niet tegen commentaar kunt is heel jammer Lyzet, want er zien hier mensen die jou voor vervelende situaties proberen te behoeden. We werken namelijk met levende wezens, de kans is dus aanzienlijk dat het niet volgens plan gaat. Je zegt nu dat mensen niet hoeven te betalen met een geldige reden, buiten de vraag wat geldig is blijft de vraag hoe je dit voor je ziet. Als iemand de dag van te voren of 's ochtends afmeld is de kans op vervanging nihil dus wie betaalt? Nogmaals de kans dat dit gaat gebeuren is er!! Ziek paard, ziek mens, zieke chauffeur, auto die niet start, trailer met lekke banden, (plots) overlijden van naasten, auto-ongeluk onderweg etcetera.

Seltje

Re: Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:04

Wow wat is de sfeer hier achteruit gegaan. Als je op wedstrijd gaat en je meld te laat af moet je toch ook gewoon betalen? Ik vind dat doodnormaal.

Ik meld nu al af, wegens langdurig zieken op het werk moet ik die vrijdag niet de late maar de nacht doen, dan wordt smiddags al rijden echt niet aangenaam, laat staan een clinic waar ik al mijn concentratie nodig heb.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:08

Volledig met je eens nies! Dit is precies wat ik de hele tijd probeer te zeggen, maar wat dus alleen maar opgevat wordt als commentaar.

Ik snap dat jullie misschien vinden dat ik ver ga met alles van te voren geregeld te willen hebben, maar als jij overal zelf verantwoordelijk voor wil zijn lyzet moet je in mijn ogen ook overal over na gedacht hebben en voor alles een plan b hebben. Er staat straks een hele hoop geld van andere mensen op jou rekening waar JIJ verantwoordelijk voor bent. Als je niet overal rekening mee probeert te houden ga je daar gegarandeerd gezeur over krijgen, en dat heeft er niks mee te maken dat ik denk dat jij het niet goed doet of ik je niet vertrouw of zo.

Mijn standpunt is nog steeds dat ik denk dat het heel lastig wordt om iets te organiseren als je niet tegen commentaar kunt / open staat voor andermans ideeen, maar dat lijkt me wel duidelijk inmiddels.
Lyzet: als jij al mijn post eens door zou lezen met in je achterhoofd dat alles wat ik zeg bedoeld is als advies / hulp ipv alleen als commentaar op jou, zou je denk ik een heel ander beeld van mij hebben nu.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:16

Jammer dat alles wat hier geschreven word gezien word als commentaar op de organisator.
Zo lees ik het namelijk niet, logisch dat mensen duidelijkheid willen over wat er met het geld gebeurt. En mensen kunnen ergens overheen lezen dus hoeft die persoon niet gelijk aangevallen te worden.

Ik vind het ook logisch dat als je laat afmeld je je geld kwijt bent (tenzij er iemand anders voor in de plek komt!!) zo ben ik het ook gewend op wedstrijden, is inderdaad een beetje het risico van jezelf opgeven voor een evenement.

maar goed wie ben ik :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 21:16

Oh, ik kan niet tegen commentaar?
Sorry hoor, maar alles behalve dat.
Als ik iets probeer uit te leggen wat door sommige niet gelezen wordt,
en zelf al dingen gaan denken.

Misschien kan je je zelf dan eens afvragen waarom je het zelf dan niet organiseert?
Ik ben namelijk niet de enigste die zicht op bepaalde dingen irriteert.

Niet tegen commentaar kunnen of ergens op irriteren zijn twee verschillende dingen.
En als jullie denken dat ik geen plan B heb, prima.

Ik ga veder met het schema! :)

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:19

Volgens mij staat Natascha zeker wel open voor tips/advies/commentaar maar wat zou jij er van vinden als je iets zo goed mogelijk probeert de regelen en er komen de hele tijd dit soort reacties... Als ik de organisator zou zijn dan zou ik er echt geen zin meer in hebben door de reacties.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:22

Ja lyzet, zo kom je echt over vind ik.

Je plannen? Ik persoonlijk zou het zoals ik dus al eerder aangaf heel fijn vinden om die allemaal onder elkaar te zien in een soort contractvorm voordat het geld overgemaakt wordt.

Nina1999

Re: Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:24

Maar ben je nu dan wel een schema aan het maken dan? Ik had namelijk begrepen dat je dat pas ging doen als het geld overgemaakt was.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 21:24

Nina1999 schreef:
Ja lyzet, zo kom je echt over vind ik.

Je plannen? Ik persoonlijk zou het zoals ik dus al eerder aangaf heel fijn vinden om die allemaal onder elkaar te zien in een soort contractvorm voordat het geld overgemaakt wordt.

Houd je in je achterhoofd dat het nu begin februari is en de clinic in april? Ik vind het allemaal nogal ver gaan op het moment.